نصب داربست در باغ فردوس

نصب داربست در باغ فردوس

محله باغ فردوس در منطقه ۱ شهر تهران و شمال شهر قرار دارد.این محله خوش آب و هوا از ضلع جنوب غربی میدان تجریش آغاز می شود و حدفاصل خیابان ولی‌عصر و خیابان دربندی قرار گرفته است محله‌ی باغ فردوس از محلات قدیمی شمیران بوده ، باغ‌های قدیمی فراوانی در این منطقه وجود دارد. از قدیم سه قنات فخرالدوله، قلاب و فردوس از این محله می‌گذشتن و محله باغ فردوس اسمش رو هم از یکی از این قنات‌ها گرفته است.  معروف‌ترین مکان دیدنی محله، مجموعه‌ی باغ فردوسه که شامل موزه‌ی سینما، سالن سینما، کافه، کتاب‌فروشی و فضاهای فرهنگی دیگه میباشد . ساختمان باغ فردوس در زمان نظام‌الدوله وزیر دارایی ناصرالدین شاه ساخته شده و منزل معیرالممالک، همسر دختر ناصرالدین شاه بوده است و درخت‌های چنار کهن‌سال این باغ یادگاری از اون دوران می باشد. ساختمان این باغ از سال ١٣٣٠ در اختیار وزارت فرهنگ و محل انجام کارهای هنری اون وزارت‌خونه بوده و امروزه هم در اختیار وزارت فرهنگ و ارشاده و در بعضی روزها داخل این مجموعه جشن‌های هنری برگزار می‌شود.

با توجه به شلوغی و پر رفت و آمد بودن این محله، تعداد وسایل حمل و نقل عمومی بسیار مناسب است. از اتوبوس‌های تندرو گرفته تا خط مترو که باعث سهولت دسترسی به این محله و محلات اطراف باغ فردوس تهران می‌شوند.

به نسبت شرکت‌های خصوصی زیادی محل کار خود را در این محله انتخاب نموده اند ولی درصد بافت مسکونی بر دیگر کاربری‌ها به نسبت بیشتر می باشد.

در مورد پیدایش دقیق این محله خوش آب و هوا به طور دقیق نمی‌توان نظر داد ولی موضوعی که بیشتر مورد تایید تاریخ نگاران است این محدوده در زمان پادشاهان قاجار و یا کمی قبل از آن شکل گرفته است. دلیل پیدایش محله باغ فردوس تهران همانند دیگر مناطق شمالی شهر، خوبی آب و هوا و زمین‌های کشاورزی مناسب و حاصلخیز بوده است.

بافت این محله متراکم است. به دلیل کاربری اداری و تجاری جمعیت در طول روز این محله بالا است. همانگونه که در بالا اشاره شد خانه‌ها و باغ‌خانه‌های زیادی در سال‌های بسیار دور در این محله ساخته شده است. که در دهه ۴۰ و ۵۰ ساکنین قدیمی شروع به ساخت مجدد خانه‌های خود کرده اند.

اما در دهه ۷۰ و ۸۰ به علت سود زیاد در مشارکت ساخت و ساز و همچنین نیاز منطقه به واحدهای جدید برای سکونت، تعداد زیادی از صاحبانخانه‌ها ترجیح دادند زمین‌های خود را به صورت مشارکتی بسازند.

مجموعه تهران داربست در راستای خدمت رسانی به مردم عزیز منطقه باغ فردوس توانسته است با اصول فراوان و رعایت اصول امنیتی در این منطقه با ساختمان سازان و برج سازان همکاری داشته و نیاز این عزیزان را در زمینه نصب داربست در باغ فردوس و اجاره داربست در باغ فردوس را فراهم کند شهروندان این منطقه می توانند با تماس با مجموعه تهران داربست از خدمات این مجموعه استفاده نمایند

مجموعه تهران داربست زیر نظر اتحادیه بوده و تمام سعی خود را برای راضی نگه داشتن همشهریان از لحاظ سرعت اجرا و قیمت تمام شده به عمل می آورد. مجموعه تهران داربست آماده ی ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست ، و همچنین اسپیس فریم و تمامی خدماتی از این نوع در اختیار شما شهروندان عزیز می باشد.