نصب داربست در قیطریه

نصب داربست در قیطریه

قیطریه یکی از محله های تهران است که در شمال شهر و در شهرستان شمیرانات واقع است. زیباترین پارک تفریحی این منطقه به نام پارک قیطریه از خصوصیات منحصر به فرد زیست محیطی این محل است.

دلیل شکل گیری این محله را نیز مانند اغلب محلات شمیرانات میتوان کشاورزی و باغداری دانست. افراد مؤثر در شکل گیری این منطقه کارگرانی بودند که کشاورزی و باغداری میکردند. شنیده شده است که قیطریه در قدیم شکارگاه بوده است و در بهار و تابستان شکارهای کوچک و بزرگ و پرندگان فراوانی در آن یافت میشد. باغ قیطریه که اکنون تنها بخشی از آن به صورت پارک قیطریه باقی مانده است، درختانی کهنسال و جوی های آب و قنات های بسیاری داشت و به صورت جنگلی طبیعی بوده است.

محله قیطریه با مساحتی معادل ۱٬۵۲۷۱۱۶ کیلومتر مربع جزو منطقه ۱ شهر تهران است. محدوده فعلی این محله از شمال به خیابان قیطریه، بلوار صبا و شمال پارک قیطریه، از سمت جنوب تا محدوده جهانتاب، از سمت شرق به بلوار قیطریه و شرق پارک قیطریه و از سمت غرب به خیابان شریعتی محدود میگردد.

مجموعه تهران داربست در راستای خدمت رسانی به مردم عزیز منطقه قیطریه توانسته است با اصول فراوان و رعایت اصول امنیتی در این منطقه با ساختمان سازان و برج سازان همکاری داشته و نیاز این عزیزان را در زمینه نصب داربست در قیطریه و اجاره داربست در قیطریه را فراهم کند شهروندان این منطقه می توانند با تماس با مجموعه تهران داربست از خدمات این مجموعه استفاده نمایند.

مجموعه تهران داربست زیر نظر اتحادیه بوده و تمام سعی خود را برای راضی نگه داشتن همشهریان از لحاظ سرعت اجرا و قیمت تمام شده به عمل می آورد. مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست ، و هم چنین اسپیس فریم و تمامی خدماتی از این نوع در اختیار شما شهروندان عزیز می باشد.