نصب داربست در جماران

نصب داربست در جماران

    محله جماران نام محله ای در شمال شهر تهران می باشد اين محله خوش آب و هوا از توابع شميرانات بوده و در منطقه يك تهران قرار دارد. محله جماران از شرق به حصارك و از غرب به امامزاده قاسم يا همان شميرانات و از جنوب به دزاشيب محدود شده است و اين محله در غرب منظريه قرار گرفته است. طايفه جماراني از معروفترین طايفه هاي جماران به شمار مي رود و در اين ميان سيد مهدي جمارانيه با سابقه فراوان از همه شهروندان این محله مشهورتر است. حضرت امام نیز در اين محله مي زيسته است. محله جماران در دامنه كوه هاي رشته كوه البرز واقع شده و ارتفاع متوسط آن از سطح دريا ۱۷۰۰ متر می باشد. محله جماران در شمال شرقي تجريش و در دامنه جنوبي رشته هاي كوه هاي البرز واقع گشته. دو درخت چنار تنومند مشخصه اين محله خوش آب و هوا به شمار مي رود. حتي عمر يكي از درخت ها، به بيش از ۸۰۰۰ سال مي رسد. بيمارستان تخصصي قلب كه از زير مجموعه هاي بيمارستان خاتم الانبياست پذيراي هم وطنان در زمينه رفع مشكلات قلبي آن هاست. آب و هواي عالي اين منطقه جهت كشت گياهان و درختان مهم ترين دليل شكل گيري آن بوده است. درباره نام جماران نیز عده‌ای اعتقاد دارند که جُمهران ری، که امامزاده ادریس در آن مدفون بوده است، همان جماران امروزی می باشد‌. همچنین به‌ گفته‌ی اهالی چون در کوه‌های این محل از قدیم مار فراوان بوده و همواره مارگیران برای گرفتن مار به این ده می‌آمدند، اسم آن مخفف «جمع ماران‌» بوده است‌. به اعتقاد برخی دیگر جَمَر و کمر به معنی سنگ بزرگ است و چون از این مکان سنگ‌های بزرگ به دست می‌آمده است، آن‌جا را جمران، یعنی محل به‌دست آمدن جمر نامیده‌اند.

   مجموعه تهران داربست در راستای خدمت رسانی به مردم عزیز منطقه جماران توانسته است با اصول فراوان و رعایت اصول امنیتی در این منطقه با ساختمان سازان و برج سازان همکاری داشته و نیاز این عزیزان را در زمینه نصب داربست در جماران و اجاره داربست در جماران را فراهم کند شهروندان این منطقه می توانند با تماس با مجموعه تهران داربست از خدمات این مجموعه استفاده نمایند

مجموعه تهران داربست زیر نظر اتحادیه بوده و تمام سعی خود را برای راضی نگه داشتن همشهریان از لحاظ سرعت اجرا و قیمت تمام شده به عمل می آورد. مجموعه تهران داربست آماده ی ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست ، و همچنین اسپیس فریم و تمامی خدماتی از این نوع در اختیار شما شهروندان عزیز می باشد.