نصب داربست در ظفر

نصب داربست در ظفر

محله خوش آب هوای ظفر در منطقه ۳ شهرداری تهران واقع شده، و از شرق به خیابان شریعتی، از شمال به زرگنده، از غرب به خیابان ولیعصر و از جنوب به داودیه محدود شده است. این محله نیز جزو محلات گران‌ قیمت از لحاظ خرید خانه در شهر تهران محسوب می شود.

اگر ساکن شمال شهر تهران باشید یا گذرتان به مناطق شمالی شهر تهران افتاده باشد، حتما نام خیابان ظفر را شنیده‌اید. اما اینکه ظفر کدام منطقه تهران است را شاید به صورت دقیق ندانید.محله ظفر در واقع یکی از خیابان‌های شمیران محسوب می‌شود. این خیابان در حال حاضر به نام هوشنگ دستجردی نام‌گذاری شده است. در ادامه به تاریخچه محله ظفر می پردازیم.

تاریخچهٔ ظفر

خیابان ظفر یا دستگردی را می‌توان جزو مناطق بسیار قدیمی شهر تهران به حساب آورد. گفته میشود که این منطقه در دوران قاجار بنا شده است. نام خیابان ظفر را از لقب یکی از مجاهدان مشروطه‌خواه به نام خسرو خان بختیاری گرفته‌اند. به دلیل میان محله‌ای بودن ظفر و قرارگیری دو محلهٔ داودیه و زرگنده در آن،محله‌های این محدوده، جزو محلات با اصالت دوران قاجار محسوب می‌شدند. در واقع این محله‌ها دهکده‌هایی بودند که توسط شاهان قاجار توسعه و گسترش یافتند.

گفته شده محله ظفر تهران در زمان قاجار محل رفت‌ وآمد بسیاری از درباریان و صاحب منصبان بوده است. محله ظفر به دلیل خوش آب‌ وهوا بودن و مناظر زیبا، همیشه محلهٔ پرطرفدار دولت‌ مردان به شمار می‌رفت. به صورتی که در زمان پهلوی، محله ظفر تهران را برای زندگی مستشاران آمریکایی و انگلیسی قرار دادند. اکنون خیابان ظفر به نام سرهنگ هوشنگ دستجردی شناخته می‌شود. سرهنگ دستجردی رئیس کل شهربانی ایران طی عملیات انتحاری به دفتر نخست‌ وزیر زخمی شد و بر اثر جراحات از دنیا رفت.

محلهٔ ظفر در منطقه‌ای استراتژیکی واقع شده است. بدین معنی که خیابان‌های اصلی مانند ولیعصر و شریعتی و بزرگراه‌های بزرگی مانند آفریقا و مدرس به این منطقه منتهی می‌شوند یا به آن دسترسی دارند. از غرب به شرق، این منطقه تهران به خیابان‌های اصلی بهروز و نفت شمالی نیز منتهی می‌شود.

داربست در ظفر

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز محله ظفر می باشد. شهروندان محله ظفر جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در ظفر و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط : نصب داربست در اکباتان ، نصب داربست در جنت آباد ، نصب داربست در شهران ، نصب داربست در کن ، نصب داربست در شهرک غرب ،نصب داربست در مرزداران ، نصب داربست در شهرک راه آهن ، نصب داربست در چیتگر ، نصب داربست در شهرک پارس ، نصب داربست در دهکده المپیک ، نصب داربست در شهرک خرازی ، زیر بتن ، داربست چرخدار ، نصب داربست در هروی ، نصب داربست در حصارک ،  نصب داربست در آجودانیه ، نصب داربست در آرژانتین ، نصب داربست در شهرک دریا ، نصب داربست در کاشانک ، نصب داربست در جلفا ، نصب داربست در کامرانیه