نصب داربست در تجریش

نصب داربست در تجریش

   محله تجریش در شمال تهران  در منطقه 1 شهرداری تهران قرار گرفته است. این محله خوش آب و هوا مرکز شهرستان شمیرانات می باشد که در گذشته های دور (حدود 1000 سال پیش) طجرشت نام داشته است. میدان تجریش، بزرگترین میدان این منطقه در انتهای خیابان ولیعصر قرار گرفته است. در این محله مراکز خرید فراوانی از جمله مجتمع تجاری ارگ، بازار تجریش و… قرار گرفته اند که سبب  شلوغی میدان تجریش شده اند. ارتفاع میدان تجریش از سطح دریا 1600متر است. به همین دلیل آب و هوای تجریش معتدل متمایل به سرد است. در تابستان ها دمای تجریش تا 36 درجه بالا می ورد و در زمستان ها به -20 درجه هم می رسد. در گذشته قنات های فراوانی در تجریش وجود داشته اند؛ قنات امام زاده صالح، قنات محمدیه، قنات کهریز و … از جمله قنات های محله تجریش می باشند که برخی از آن ها هنوز هم آب دهی دارند. تجریش از شرق به قیطریه ، از شمال به جعفرآباد، از غرب به الهیه و از جنوب به امانیه محدود شده است.

محله‌ زیبای تجریش از قدیمی‌ترین محلات شهر تهران می باشد که طرفداران فراوانی برای سکونت دارد، اگر گذرتان به این محله خورده باشد خانه‌های ویلایی زیادی را با متراژهای بالا خواهید دید. از سوی دیگر مانند سایر محلات تهران طی سال های اخیر با افزایش مهاجرت به تهران، این محله هم با رشد آپارتمان‌ها و برج‌ها مواجه شده. بنابراین در مورد بافت این منطقه باید به اطلاعتان برسانیم علاوه بر اینکه وجه تجاری محله‌ی تجریش بسیار به چشم می‌آید، خانه های مسکونی ترکیبی از آپارتمان های نوساز و خانه‌های ویلایی متراژ بالاست.

مجموعه تهران داربست در راستای خدمت رسانی به مردم عزیز منطقه تجریش توانسته است با اصول فراوان و رعایت اصول امنیتی در این منطقه با ساختمان سازان و برج سازان همکاری داشته و نیاز این عزیزان را در زمینه نصب داربست در تجریش و اجاره داربست در تجریش را فراهم کند شهروندان این منطقه می توانند با تماس با مجموعه تهران داربست از خدمات این مجموعه استفاده نمایند

مجموعه تهران داربست زیر نظر اتحادیه بوده و تمام سعی خود را برای راضی نگه داشتن همشهریان از لحاظ سرعت اجرا و قیمت تمام شده به عمل می آورد. مجموعه تهران داربست آماده ی ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست ، و همچنین اسپیس فریم و تمامی خدماتی از این نوع در اختیار شما شهروندان عزیز می باشد.