نصب داربست در اوین

  نصب داربست در اوین

محله اوین یکی از محله‌های شمال شهر تهران است که در منطقه یک شهر تهران قرار گرفته است. محله اوین از شرق با محله ولنجک، از غرب با محله حصارک، از شمال با ارتفاعات توچال و از جنوب با محله سعادت آباد همسایه می‌باشد.

     به دلیل آب ‌وهوای مناسب و وجود رودخانه در این منطقه، در گذشته پنج طایفه اوینی، میر شریفی، اعرابی، مسعودیان و ابتهی در این محله خوش آب و هوا زندگی و از طریق کشاورزی امرار معاش می‌کرده‌اند. امامزاده مطیب (ع) یکی از قدیمی‌ترین زیارتگاه‌های شهر تهران، در این محله واقع شده است. محله اوین بسیار پر آب بوده است تا سال ۱۳۴۶ شغل اصلی ساکنین این محله  کشاورزی و دامداری بوده است، اما با گذشت زمان و تغییرات و گسترش شهر تهران به سمت شمال و غرب، اوین نیز بافت سنتی‌اش را از دست داده و به یک منطقه شهری تهران تبدیل شده است. هر چند هنوز هم می‌توان در کوچه بلال حبشی که یکی از مناطق دست نخورده محله اوین است، درختان سر به فلک کشیده را مشاهده نمود که در کنار خانه‌هایی با نمای سنتی که به صورت هوشمندانه‌ای بازسازی شده‌اند قرار گرفته اند.  از دیگر نکاتی که درباره قدمت این منطقه می‌توان به آن اشاره نمود، تأسیس اولین مدرسه در محله شمیران می‌باشد که در حدود ۹۰ سال پیش این امر صورت گرفت .

مجموعه تهران داربست در راستای خدمت رسانی به مردم عزیز منطقه اوین  توانسته است با اصول فراوان و رعایت اصول امنیتی در این منطقه با ساختمان سازان و برج سازان همکاری داشته و نیاز این عزیزان را در زمینه نصب داربست در اوین و اجاره داربست در اوین را فراهم کند شهروندان این منطقه می توانند با تماس با مجموعه تهران داربست از خدمات این مجموعه استفاده نمایند

مجموعه تهران داربست زیر نظر اتحادیه بوده و تمام سعی خود را برای راضی نگه داشتن همشهریان از لحاظ سرعت اجرا و قیمت تمام شده به عمل می آورد. مجموعه تهران داربست آماده ی ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست ، و همچنین اسپیس فریم و تمامی خدماتی از این نوع در اختیار شما شهروندان عزیز می باشد.