نصب داربست در الهیه

نصب داربست در الهیه

 الهیه محله‌ای در شمال شهر تهران می باشد و به عنوان محله‌ای گران قیمت با آب و هوای مناسب شناخته می‌شود. این محله در منطقه ۱ شهرداری شهر تهران واقع شده است و از شمال به تجریش، از جنوب به چهارراه پارک‌ وی، از غرب به خیابان ولیعصر و از شرق به پل رومی محدود می‌شود. از معروف‌ترین خیابان‌های این محله خیابان فرشته است. دسترسی محله الهیه و امکانات محله خوش آب و هوا سبب محبوبیت این محله لوکس شده است.

این محله همچون سایر محلات شهر تهران در گذشته باغ‌های فراوانی داشت و طبق تاریخچه محله الهیه خورآدین نامیده می‌شد. بنا بر تاریخچه محله الهیه زمین‌ها و باغ‌های این محله متعلق به بانو محترم‌الدوله، همسر امین‌الدوله بوده است. محترم‌الدوله زمین‌هایش را تفکیک کرد و به میرزا جعفر حکیم‌الهی فروخت. پس از این انتقال مالکیت در تاریخچه الهیه این محله را الهیه نامیدند.

از آنجا که هسته‌ی ایتدایی شکل‌گیری این محله از دل باغ‌های سرسبز بوده است ، این محله طبق اصول شهرسازی ساخته نشده و ساختار شهری منظمی ندارد. کوچه‌ها و خیابان‌ها باریک و پرپیچ‌وخم هستند و بافت شهری متراکم است. از طرفی وجود درخت‌های باقی مانده از این باغ‌ها، آب‌وهوای خوبی برای این محله به ارمغان آورده است. در این محله برج‌های مجلل و زیبایی ساخته شده و اکثر ساکنان از قشر مرفه جامعه می باشند.

مجموعه تهران داربست در راستای خدمت رسانی به مردم عزیز منطقه الهیه  توانسته است با اصول فراوان و رعایت اصول امنیتی در این منطقه با ساختمان سازان و برج سازان همکاری داشته و نیاز این عزیزان را در زمینه نصب داربست در الهیه و اجاره داربست در الهیه را فراهم کند شهروندان این منطقه می توانند با تماس با مجموعه تهران داربست از خدمات این مجموعه استفاده نمایند

مجموعه تهران داربست زیر نظر اتحادیه بوده و تمام سعی خود را برای راضی نگه داشتن همشهریان از لحاظ سرعت اجرا و قیمت تمام شده به عمل می آورد. مجموعه تهران داربست آماده ی ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست ، و همچنین اسپیس فریم و تمامی خدماتی از این نوع در اختیار شما شهروندان عزیز می باشد.