نصب داربست در چیذر

نصب داربست در چیذر

  چیذر نام محله و دهکده‌ای در شمیران واقع در شمال شهر تهران می باشد. این محله خوش آب و هوا  از شمال به خیابان فرمانیه و بلوار اندرزگو، از شرق به خیابان کامرانیه جنوبی، از جنوب به بزرگراه صدر و از غرب به قیطریه محدود می‌شود. محله چیذر بیشتر به ‌خاطر امامزاده علی‌اکبر شناخته میشد  این محله در گذشته روستا بوده که به ‌تدریج با گسترش شهر تهران به پایتخت ضمیمه شده ‌است.

با توسعه روزافزون شهر تهران و رشد آمار ساخت و ساز به ویژه در منطقه یک شهر تهران ، چهره چیذر نیز به کلی تغییر نموده و عمدتاً به جای خانه‌ها و خانه ‌باغ‌های یک و دو طبقه، آپارتمان‌های بلند در تمام معابر اغلب باریک این محله سر برآورده و طبیعی است که جمعیت پذیری محله را افزایش داده است. به این ترتیب عده زیادی از خارج از محله چیذر اکنون در این منطقه سکونت پیدا کرده‌اند و مثل اغلب محله‌ها بافت بومی دستخوش تغییرات اساسی گشته. بخشی کوچکی از محله چیذر با توجه به معابر کم عرض و بافت قدیمی جزء مناطق بومی همچنان باقی مانده است اما عمده پهنه این محله به کلی نوسازی شده و معابر پهن شده و بافت جدید و ساختمان‌های لوکس جایگزین شده ‌است.

مجموعه تهران داربست در راستای خدمت رسانی به مردم عزیز منطقه چیذر توانسته است با اصول فراوان و رعایت اصول امنیتی در این منطقه با ساختمان سازان و برج سازان همکاری داشته و نیاز این عزیزان را در زمینه نصب داربست در چیذر و اجاره داربست در چیذر را فراهم کند شهروندان این منطقه می توانند با تماس با مجموعه تهران داربست از خدمات این مجموعه استفاده نمایند

مجموعه تهران داربست زیر نظر اتحادیه بوده و تمام سعی خود را برای راضی نگه داشتن همشهریان از لحاظ سرعت اجرا و قیمت تمام شده به عمل می آورد. مجموعه تهران داربست آماده ی ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست ، و همچنین اسپیس فریم و تمامی خدماتی از این نوع در اختیار شما شهروندان عزیز می باشد.