نصب داربست در ازگل

نصب داربست در ازگل

محله ازگل تهران در منطقه یک شهرداری تهران می باشد  و در سمت شمال شرقی شهرتهران واقع شده است. موقعیت جغرافیایی محله ازگل از شمال به شهرک شهید محلاتی، از جنوب به محله لویزان، از غرب به اقدسیه و از سمت شرق به بلوار نیروی زمینی محدود می شود.

محله ازگل در زمان های قدیم نام یک روستای خوش آب و هوا بوده که در مجاورت تهران و در مسیر تهران به شمال قرار داشته است. آب و هوای این روستا به خاطر قرار گرفتن در دامنه های توچال سردسیر بوده و همچنان هم هست. رودخانه ای به نام دارآباد از کنار این روستا می گذشت و همین مسئله سبب شده بود کشاورزی در آن رونق داشته باشد.

محله ازگل در زمان های قدیم به علت کاشت فراوان باقالی در زمین های این روستای خوش آب و هوا به باقالی زار مشهور شده بود . علاوه بر باقالی، گیلاس و سیب این روستا نیز مشهور بود.

اکنون محله ازگل یکی از محله‌ های منطقه شمیران تهران به حساب می آید. درباره نامگذاری این محله روایات زیادی وجود دارد

بافت محله ازگل که درمنطقه یک تهران و در نزدیکی شمیرانات واقع شده شبه روستایی بوده و تلفیقی از شهرسازی مدرن و سنتی می باشد.

این محله خوش آب و هوا  در گذشته روستا بود و با گذشت زمان رفته رفته خانه های روستایی جای خود را به خانه ها و آپارتمان های لوکس داده اند و ساختمان سازی و برج سازی در این منطقه بسیار افزایش پیدا کرده است

مجموعه تهران داربست در راستای خدمت رسانی به مردم عزیز منطقه ازگل  توانسته است با اصول فراوان و رعایت اصول امنیتی در این منطقه با ساختمان سازان و برج سازان همکاری داشته و نیاز این عزیزان را در زمینه نصب داربست در ازگل و اجاره داربست درازگل فراهم کند شهروندان این منطقه می توانند با تماس با مجموعه تهران داربست از خدمات مجموعه ما استفاده نمایند

مجموعه تهران داربست زیر نظر اتحادیه بوده و تمام سعی خود را برای راضی نگه داشتن همشهریان از لحاظ سرعت اجرا و قیمت تمام شده به عمل می آورد. مجموعه تهران داربست آماده ی ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست ، و همچنین اسپیس فریم و تمامی خدماتی از این نوع در اختیار شما شهروندان عزیز می باشد.