نصب داربست در ولنجک

نصب داربست در ولنجک

ولنجک جزو محله های شمال تهران و شمیران می باشد که در کوهپایه های قله توچال و در منطقه ۱ شهرداری تهران قرار گرفته است.

جالب است بدانید که ولنجک از واژه های فارسی «ول» و «ولنگ» آمده است. از نظر لغوی ولنجک ترکیبی است از واژه «ولنج» یا همان «ولنگ» فارسی و حرف «ک» که کوچکی آن را میرساند، در نتیجه «ولنجک» به معنای ”جای رها شده کوچک” می باشد.

محله ولنجک از سمت شمال به ارتفاعات توچال، از جنوب به بزرگراه پارک وی، از سمت شرق به رودخانه ولنجک و از غرب به محله درکه متصل میگردد. این محله در ناحیه 2 از منطقه ۱ شهرداری تهران واقع شده و جمعیت آن بر اساس آخرین سرشماری برابر با ۲۲۷۴۲ نفر بوده است.

از اماکن مهم ولنجک میتوان به بام تهران، تله کابین توچال و دانشگاه شهید بهشتی و سالن اجلاس سران اشاره نمود.

مجموعه تهران داربست در راستای خدمت رسانی به مردم عزیز منطقه ولنجک توانسته است با اصول فراوان و رعایت اصول امنیتی در این منطقه با ساختمان سازان و برج سازان همکاری داشته و نیاز این عزیزان را در زمینه نصب داربست در ولنجک و اجاره داربست در ولنجک را فراهم کند شهروندان این منطقه می توانند با تماس با مجموعه تهران داربست از خدمات این مجموعه استفاده نمایند.

مجموعه تهران داربست زیر نظر اتحادیه بوده و تمام سعی خود را برای راضی نگه داشتن همشهریان از لحاظ سرعت اجرا و قیمت تمام شده به عمل می آورد. مجموعه تهران داربست آماده ی ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست ، و همچنین اسپیس فریم و تمامی خدماتی از این نوع در اختیار شما شهروندان عزیز می باشد.