نصب داربست در دارآباد

نصب داربست در دارآباد

محله دارآباد در منطقه یک تهران قرار گرفته است. محله دارآباد درزمان قدیم یکی از روستاهای شمال شرق تهران محسوب میشد که امروزه با گسترش شهر تهران به یکی از محلات تهران بدل گشته است.  چرا نام این محله دارآباد نام گرفته است. در قدیم دارآباد دار و درخت فراوانی داشته است به همین علت نام این محله دارآباد نام گرفته است. اما در دوره قاجار به وسیله کاخی که مظفرالدین شاه در آنجا بنا نمود به شاه آباد تغییر نام داد ولی  بعد ها نام آن به همان دارآباد بازگشت. منطقه دارآباد ازشمال به رشته کوه های البرز، ازجنوب به آجودانیه و از غرب به دربند و نیاوران محدود می شود. خیابان اصلی این منطقه، خیابان دارآباد می باشد.

محله دارآباد در کنار محله اعیان نشینی همچون نیاوران قرار گرفته است و هر دو محله از آب و هوای بسیار مطلوبی برخوردار هستند اما جالب است بدانید قیمت خرید خانه در دارآباد در حد نیاوران نبوده و از اعتدال بهتری برخوردار است.

لازم است به این نکته اشاره شود که این منطقه در حال رشد بوده و روز به روز خانه های لاکچری و برج های لوکس در این منطقه بیشتر می شود.

از جمله جاذبه‌های این محله خوش آب و هوا پارک ساحلی دارآباد است که از زیباترین پارک‌های شهر تهران به ‌شمار می‌رود و محوطه‌ای دلنشین همراه با منظره‌ای چشم نواز دارد. علاوه بر آن می‌توان به مسجد جامع دارآباد، کاخ مظفرالدین شاه واقع در بیمارستان دکتر مسیح دانشوری، موزه حیات وحش و مسیر کوهنوردی با چشم‌اندازهای زیبا، دره‌ها و ارتفاعات متعدد و پوشش گیاهی متنوع اشاره نمود.

  مجموعه تهران داربست در راستای خدمت رسانی به مردم عزیز منطقه دارآباد توانسته است با اصول فراوان و رعایت اصول امنیتی در این منطقه با ساختمان سازان و برج سازان همکاری داشته و نیاز این عزیزان را در زمینه نصب داربست در دارآباد و اجاره داربست در دارآباد را فراهم کند شهروندان این منطقه می توانند با تماس با مجموعه تهران داربست از خدمات این مجموعه استفاده نمایند

مجموعه تهران داربست زیر نظر اتحادیه بوده و تمام سعی خود را برای راضی نگه داشتن همشهریان از لحاظ سرعت اجرا و قیمت تمام شده به عمل می آورد. مجموعه تهران داربست آماده ی ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست ، و همچنین اسپیس فریم و تمامی خدماتی از این نوع در اختیار شما شهروندان عزیز می باشد.