نصب داربست در اقدسیه

نصب داربست در اقدسیه

محله اقدسیه یكی از محله‌های شمال شرق شهر تهران است و جز منطقه شمیران می باشد. اين محله از جنوب به خيابان اقدسيه (موحد دانش)، از غرب به پارک و كاخ نياوران، از شمال به کاشانک و از شرق به آجودانيه محدود می‌شود. خیابان اقدسیه (موحد دانش) از میدان اراج در شرق آغاز شده و به سه راه اقدسیه (تقاطع خیابان اقدسیه و خیابان پاسداران) در غرب منتهی می‌شود.

نام قبلی این محله خوش آب و هوا  (تا قبل از 1290 قمری) حصار ملا بوده است. ناصرالدین شاه زمینهای آنجا را به باغ تبدیل و برای یکی از همسران خود به نام امینه اقدس (اقدس الدوله) کاخی ساخت و به همین دلیل این منطقه به اقدسیه معروف شده است.

اراضی محله اقدسیه در زمان قاجار متعلق به صندوقدار ناصرالدین شاه قاجار بود که بعد از بخشش آن به همسر ناصرالدین شاه به نام امینه اقدس ملقب به اقدس الدوله، اين منطقه اقدسیه نام گرفت. تا اوایل دوره پهلوی دوم عمده زمین‌های این محله به کشاورزی اختصاص داشت. رونق زندگی در اقدسیه به آمدن اشراف به محله بازمی‌گردد. بعد از آن روند ساخت و ساز در محله سرعت بیشتری گرفته و باغ‌ها و زمین‌های بزرگ به قطعات کوچک‌تر تفکیک شد. به شکلی که تاپس از انقلاب اسلامی دیگر اثری از زمین‌های کشاورزی در سطح محله اقدسیه باقی نماند.

مجموعه تهران داربست در راستای خدمت رسانی به مردم عزیز منطقه اقدسیه  توانسته است با اصول فراوان و رعایت اصول امنیتی در این منطقه با ساختمان سازان و برج سازان همکاری داشته و نیاز این عزیزان را در زمینه نصب داربست در اقدسیه و اجاره داربست در اقدسیه فراهم کند شهروندان این منطقه می توانند با تماس با مجموعه تهران داربست از خدمات مجموعه ما استفاده نمایند

مجموعه تهران داربست زیر نظر اتحادیه بوده و تمام سعی خود را برای راضی نگه داشتن همشهریان از لحاظ سرعت اجرا و قیمت تمام شده به عمل می آورد. مجموعه تهران داربست آماده ی ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست ، و همچنین اسپیس فریم و تمامی خدماتی از این نوع در اختیار شما شهروندان عزیز می باشد.