نصب داربست در دهکده المپیک

نصب داربست در دهکده المپیک

دهکده المپیک محله ای واقع در ضلع شمال غربی تهران است. این منطقه قدیم جزوی از محله کن و منطقه ۵ شهرداری تهران به حساب می آمد. بعد از انجام تقسیماتی در اراضی منطقه ۵ و ایجاد منطقه ۲۲ شهرداری، قسمتی از این منطقه جدید گشت. نام این منطقه به دلیل بازی های آسیایی که در سال ۱۹۷۴ در تهران انجام شد بر روی آن باقی مانده است.

منطقه دهکده المپیک از نظر بافت ساختمانی منطقه ای دنج و قدیمی است زیرا کلنگ ساخت آن در ۱۳۴۰ خورشیدی زده شد.در این منطقه اغلب ساختمان ها به صورت بلوک های 4 و 5 طبقه ساخته شده اند.

در این منطقه شهرکی نیز با همان نام دهکده المپیک قرار گرفته است که اغلب ساکنین آن کارکنان سازمان تربیت بدنی میباشند. شهرک دهکده المپیک همچنان بافت قدیمی خود را حفظ کرده است و هیچ نوع بازسازی در فضای آن انجام نشده است. شهرک لاله نیز که از ٨۱ بلوک ٨ واحدی برخوردار است، یکی دیگر از شهرک های واقع در این منطقه به شمار میرود. شهرک لاله از سمت شمالی به بزرگراه شهید همت میرسد.

اجاره داربست در دهکده المپیک

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز است. شهروندان دهکده المپیک جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در دهکده المپیک و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.