نصب داربست در میرداماد

نصب داربست در میرداماد

یکی از محله‌های مهم منطقه ۳ شهر تهران، محله میرداماد یا همان داودیه سابق است. این منطقه از غرب به بزرگراه مدرس، از شرق به خیابان شریعتی، از شمال به خیابان ظفر و از جنوب به بزرگراه حقانی متصل می‌شود. با وجود اینکه نام اصلی محله میرداماد داودیه بوده است؛ اما بعد از انقلاب به نام میرداماد در ذهن مردم جا خوش کرد و همه این محله را به نام میرداماد می شناسند. این محله یکی از قطب‌های اصلی تجاری و اداری شهر بزرگ تهران است.  از مکان‌های مهم محله میرداماد می‌توان به میدان مادر، برج‌های اداری تجاری اسکان، مجتمع پایتخت و دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی اشاره نمود.

تاریخچه محله میرداماد

نام اصلی این محله داودیه بوده است؛ اما اکثر ساکنان پایتخت، آن را به نام میرداماد می‌شناسند. در ابتدا نام این محله ارغوانیه بود. با تصرف زمین‌های این منطقه به وسیله میرزا داوود خان و پسر دوم میرزا آقاخان نوری، محله از از ارغوانیه به داودیه تغییر نام می‌دهد.

شاید باورش کمی سخت باشد که زمانی میرداماد از باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی بسیار زیادی پوشیده شده بود. به‌هرحال باید بگوییم این بلوار و محله که حالا مکان اصلی اداره‌ها و مجتمع‌های غول‌آسا است، زمانی درخت‌های بسیار زیادی داشت. نام بلوار میرداماد پیش از انقلاب، میدان ششم بهمن یا پهلوی بود. میرداماد نام اکنون خود را از بعد از انقلاب و از میر برهان‌الدین محمد باقر استرآبادی، فیلسوف دورهٔ صفویه که ملقب به میرداماد بوده، گرفته است.

داربست در میرداماد

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز محله میرداماد می باشد. شهروندان محله میرداماد جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در میرداماد و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط : نصب داربست در اکباتان ، نصب داربست در جنت آباد ، نصب داربست در شهران ، نصب داربست در کن ، نصب داربست در شهرک غرب ،نصب داربست در مرزداران ، نصب داربست در شهرک راه آهن ، نصب داربست در چیتگر ، نصب داربست در شهرک پارس ، نصب داربست در دهکده المپیک ، نصب داربست در شهرک خرازی ، زیر بتن ، داربست چرخدار ،  نصب داربست در اشرفی اصفهانی ، نصب داربست در ظفر ، نصب داربست در هروی ، نصب داربست در حصارک ،  نصب داربست در آجودانیه ، نصب داربست در آرژانتین ، نصب داربست در شهرک دریا ، نصب داربست در کاشانک