نصب داربست در شهرک پارس

شهرک پارس یکی از شهرک های مسکونی واقع در ضلع شرقی شهر تهران است که در محله مجیدآباد – استقلال و اتوبان باقری قرار دارد. در محله مجیدآباد – استقلال تهران سه شهرک مسکونی وجود دارد که شهرک پارس یکی از این سه شهرک مسکونی است. این شهرک از نظر قرارگیری موقعیت جغرافیایی و دسترسی محلی به سوپرمارکت، خدمات کامپیوتری، نانوایی و سوپر میوه از موقعیت خوبی برخوردار است.

از نظر ساکنین و افراد بومی واقع در این منطقه، این شهرک یکی از شهرک های مسکونی خوب تهران میباشد. از همین رو افرادی که علاقه مند به سکونت در محیط شهرکی هستند، میتوانند این شهرک را برای زندگی انتخاب کنند. زیرا از نظر موقعیت آب و هوایی و دسترسی محلی موقعیت بسیار خوبی دارد. از آنجایی که این شهرک در نزدیکی بوستان یاس فاطمی واقع شده است، آب و هوای تمیز و نسبتاً خنکی دارد. هم چنین در این شهرک ساخت و سازها به صورت ساختمان های بلند چند طبقه و برج و ایجاد فضای سبز بین ساختمان ها انجام شده است.

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز است. شهروندان شهرک پارس جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در شهرک پارس و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.