نصب داربست در شهرک دریا

محله شهرک دریا در جنوب منطقه ی 21 شهرداری تهران قرار گرفته است . این شهرک از شمال به بلوار یاس می رسد و  با محله تهرانسر غربی همسایه است . از جنوب به بزرگراه فتح (جاده قدیم کرج) می رسد در شرق خیابان مروارید، شهرک دریا را از محله ی تهرانسر جدا می کند و در غرب بزرگراه آزادگان ( کمربندی) در حد فاصل شهرک دریا با محله شهرک استقلال دکتر عبیدی قرار گرفته است.

وجود مرکز راهنمایی و رانندگی در این محله در کنار رعایت شهرسازی در این شهرک که نمود عینی آن در خیابان بندی و نحوه تفکیک واحدها، عرض کوچه ها و پیاده روها مشخص است . محله شهرک دریا را از سایر محلات متمایز می نماید . این محله در سال 1363 توسط تعاونی مسکن کارکنان نیروی دریایی به صورت زمین به پرسنل این نیروی واگذار گردید و به همین دلیل نام شهرک دریا بر آن گذاشته شده است .

نصب داربست در شهرک دریا

رعایت اصول شهرسازی ، یکدست بودن ، همگن بودن ، وجود امکانات مناسب فرهنگی ، ورزشی و آموزشی این محله را به یکی از توسعه یافته ترین محلات این منطقه تبدیل کرده است. اوایل دهه ی 1360 شهرک دریا باغی پر از درختان انگور بود.تعداد اندکی خانه که هنوز مسکونی نبودند وجود داشت،هیچ گونه امکاناتی نبود،فقط یک نانوایی ویک سوپرمارکت وجود داشت.مدرسه ودبیرستان نبود،خبری از آسفالت نبود،آرایشگاه ومطب وجود نداشت،مکان فرهنگی نبود،مسجد و خط تاکسی ، اتوبوس نبود،پارک وفظای سبز نداشت.آب وبرق،گاز،تلفن،سیستم فاضلاب،گردآوری زباله وخدمات بازرگانی هم نداشت.

اما شهرک از زمان یاد شده تا کنون تحولات بنیادی به خود دیده است.جمعیت منطقه افزایش یافت ،خانه های مسکونی افزایش یافته اند،به طوری که هم اکنون مکانی خالی از سکنه و یا بدون ساخت وساز دیده نمیشود.تعداد نانوایی ها افزایش یافت وهم اکنون چندین نانوایی وجود دارد،نان لواش،نان بربری وسنگک.مدرسه ابتدایی وراهنمایی پسرانه در دو مقطع صبح وعصرو همچنین دخترانه در دو مقطع بوجود آمد،مسجد شکل گرفت .وضعیت آب مساعد شد،البته باید گفت آب شهرک،آب شهری نیست و از آب منطقه تغذیه میشود.از اولین مناطقی که در تهران گاز کشی شد،تهرانسر بود.

شهرک دریا هم از سال 1376 از نعمت گاز برخوردار شد.خط تلفن چند سال پس از شکل گیری شهرک برای اهالی کشیده شد. آب و هوای منطقه مساعد و نسبتا” سرد است.از آلودگی صوتی وسروصدای شهری خبری نیست.این منطقه از دود وهوای آلوده ی فضای شهر مصون است.شهرک دریا از بادهای جنوب غربی تهران وباد شهریار تغذیه میشود که وجود این بادها باعث لطافت اب و هوای شهرک وهمچنین سرد شدن آن شده است.

داربست در شهرک دریا

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز محله شهرک دریا می باشد. شهروندان محله شهرک دریا جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در شهرک دریا و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط : نصب داربست در اکباتان ، نصب داربست در جنت آباد ، نصب داربست در شهران ، نصب داربست در کن ، نصب داربست در شهرک غرب ،نصب داربست در مرزداران ، نصب داربست در شهرک راه آهن ، نصب داربست در چیتگر ، نصب داربست در شهرک پارس ، نصب داربست در دهکده المپیک ، نصب داربست در شهرک خرازی ، زیر بتن ، داربست چرخدار ، نصب داربست در کاشانک ، نصب داربست در جلفا ، نصب داربست در کامرانیه ، نصب داربست در سبلان ، نصب داربست در مینی سیتی ، نصب داربست در شیخ بهائی ، نصب داربست در ملاصدرا