نصب داربست در کن

نصب داربست در کن

کن اسم محله ای واقع در شمال غربی تهران و منطقه ۵ شهرداری تهران می باشد. کن یکی از بخش های شهرستان تهران به شمار می رود. روستاهای سولقان، سنگان، کشار، کیگا، وردیج، واریش و امامزاده داوود جزو این بخش می باشند.

بخش کن در قدیم از سمت شرق به میدان توحید، ستارخان و صادقیه، از سمت غرب به گرمدره، وردآورد و قلعه حسن خان، از سمت شمال به شمیران، فرحزاد، امامزاده داوود و شهرستانک و از سوی جنوب به مهرآباد، تهرانسر و بزرگراه آزادگان منتهی میشد. امروزه با وجود اینکه کن خیلی کوچک شده است اما هنوز هم به عنوان بخش شناخته می شود و بخشداری آن فعال است.

روستای کن یکی از قدیمی ترین و معروف ترین روستاهای تهران بوده است که زبان مردم آن تاتی بوده و هنوز نیز برخی از اهالی قدیمی این منطقه با همان زبان صحبت می کنند که به عنوان لهجه کنی شناخته می شود.

در صورتی که مردم عزیز محله کن به نصب داربست در کن و هم چنین اجاره داربست در کن نیاز داشته باشند می توانند به راحتی از خدمات تیم تهران داربست استفاده نمایند زیرا مجموعه تهران داربست با رعایت تمامی اصول امنیتی برای خدمت رسانی بهتر با ساختمان سازان و برج سازان این منطقه همکاری های بسیار خوبی دارد. هم چنین گروه تهران داربست زیر نظر اتحادیه تهران فعالیت دارد و تمام تلاش این مجموعه در جهت راضی نگه داشتن همشهریان عزیز از لحاظ سرعت اجرا و قیمت تمام شده می باشد.

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز است. شهروندان منطقه کن جهت استفاده از خدمات نصب داربست در کن و سایر مناطق تهران و حومه کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند.