نصب داربست در حصارک

نصب داربست در حصارک

محله حصارک در شمال غربی شهر تهران واقع شده و یکی از محله‌های یسار قدیمی تهران محسوب می­ شود، که قدمت زیادی دارد.

محله­ حصارک در شمال منطقه­ ۵ شهرداری و شمال شهر تهران قرار گرفته است. این محله از شمال به دامنه­ های البرز و آبریز کوه­ های امام­زاده داوود و کیگا و سولقان می­رسد. در شرق با محله ­ی مرادآباد همسایه است ولی دارای مرز مشخصی نمی ­باشد. در غرب، رودخانه ­های وسک و حصارک، این محله را از شهران شمالی جدا می­کنند و در جنوب بلوار سیمون بولیوار در حد فاصل حصارک و جنت­­ آباد شمالی قرار گرفته است.

اکثریت جمعیت حصارک را مهاجران ترک، کرد، لر، شمالی و افغانی تشکیل داده اند که به علت گسترش شهر تهران در آنجا ساکن شده اند و تقریباً جنوب محله حصارک بطور کامل از اقوام ایرانی تشکیل شده است اقلیتی بومی هم در شمال حصارک ساکن هستند ولی جمعیت آنها به نسبت مهاجران انبوه به شهر تهران بسیار ناچیز بوده و حتی عده ­ای از بومیان به مرکز و سایر نواحی شهر مهاجرت کرده­اند با گسترش ساختمان سازی و سیل اقوام مهاجر ایرانی ترکان، کردها، لرها و شمالی ­ها همچنین مهاجران افغانی رو به افزایش گذاشته و جمعیت 90 درصدی این محله را تشکیل می­دهند ولی از جایی­که اکثریت مردمان مهاجر در انتخابات شوراهای محله شرکت نمی ­کنند و با توجه به شرکت اکثریت بومیان و احساس ناسیونالیستی آنها به یکدیگر اکثریت شورا بومیان تشکیل می­دهند ولی در صورت شرکت گسترده مهاجران در انتخابات در آینده چالش بزرگی در بین مهاجران و بومیان با توجه به اقلیتی بودن بومیان و احساس تنهایی به آنها دست می­دهد.

 همچنین اکثریت مهاجران اکثر نیازهای اقتصادی و درمانی خود را از محله­ های جنت­آباد و پونک برطرف می­کنند که در آینده احتمال پیوستن جنوب حصارک به محله جنت ­آباد و یا مستقل شدن آن وجود دارد همچنین بخش شرقی حصارک در دست دانشگاه آزاد اسلامی می­باشد.

داربست در حصارک

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز محله حصارک می باشد. شهروندان محله حصارک جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در حصارک و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط : نصب داربست در اکباتان ، نصب داربست در جنت آباد ، نصب داربست در شهران ، نصب داربست در کن ، نصب داربست در شهرک غرب ،نصب داربست در مرزداران ، نصب داربست در شهرک راه آهن ، نصب داربست در چیتگر ، نصب داربست در شهرک پارس ، نصب داربست در دهکده المپیک ، نصب داربست در شهرک خرازی ، زیر بتن ، داربست چرخدار ،  نصب داربست در آجودانیه ، نصب داربست در آرژانتین ، نصب داربست در کاشانک ، نصب داربست در جلفا ، نصب داربست در کامرانیه ، نصب داربست در سبلان