نصب داربست در چیتگر

نصب داربست در چیتگر

دریاچه چیتگر (خلیج فارس) در شمال پارک جنگلی چیتگر قرار دارد و جزو شمال غربی تهران و منطقه ۲۲ شهرداری میباشد. در اطراف این دریاچه مجموعه ای تفریحی مجموعه گردشگری و تفریحی وجود دارد. این دریاچه از سمت جنوب به بزرگراه شهید همدانی، از سمت شمال به بزرگراه همت، از سمت شرق به بزرگراه آزادگان و از سمت غرب به بافت مسکونی منتهی میگردد.

طرح ساخت این دریاچه در غرب تهران اولین بار در سال ۱۳۴۷ ریخته شد اما ساخت آن به دلیل کمبود بودجه و امکانات به تعویق افتاد. ساخت دریاچه چیتگر توسط سازمان مهندسی و عمران شهر تهران انجام شد. مالکیت زمین های منطقه چیتگر قبل از انقلاب اسلامی به ارتش تعلق داشت. پس از تصویب این طرح حدود ۳۰ تا ۷۰ درصد زمین ها به شهرداری واگذار شد.

در اطراف این دریاچه امکانات تفریحی زیادی از جمله جزایر تفریحی و حیات وحش، قایقرانی، پارک آبی، رستوران ها، شهربازی و… ایجاد شده است. هم چنین این مجموعه به دلیل مجاورت با پارک جنگلی چیتگر، پارک جنگلی کوهسار، پارک ارم، پردیس اسب سواری و بوستان آبشار تبدیل به یکی از مناطق عالی تفریحی و گردشگری شده است.

شهرک چیتگر نیز در کیلومتر ۱۵ بزرگراه شهید لشکری قرار دارد. این شهرک از سمت شمال به اتوبان تهران کرج، از سمت جنوب به بزرگراه شهید لشکری، از سمت شرق به کارخانه سایپا دیزل و از سوی غرب به شهرک کارمندان شهرداری محدود میگردد.

اجاره داربست در چیتگر

تیم داربست در تهران آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست فلزی و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز منطقه چیتگر میباشد. ساکنین چیتگر جهت استفاده از خدمات نصب داربست در چیتگر و سایر مناطق تهران و حومه کافی است با شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ تماس حاصل فرمایند تا در اسرع وقت مشاوران ما راهنمایی شان نمایند.