نصب داربست در شهرک راه آهن

نصب داربست در شهرک راه آهن

شهرک راه آهن محله ای واقع در شمال غربی تهران است. این محله جزو منطقه ۲۲ شهرداری تهران محسوب می شود. اخیراً نام شهرک راه آهن را به شهرک گلستان تغییر داده اند.

جالب است بدانید که نام این منطقه تا قبل از سال 1340، لتمال کن بود. زیرا تمامی زمین ها و باغات این محله متعلق به فئودال های زمین دار اهل کن بود. اما بعد از سال 1340 تعاونی کارکنان شهرک راه آهن شکل گرفت که تمامی زمین های این منطقه را در قطعات مختلف بین اعضا تقسیم کردند.

منطقه شهرک راه آهن پس از انقلاب با مهارجت افراد توسعه یافت. اکثر افراد از روستا به شهرها مهارجت کردند اما به دلیل قیمت بالای مسکن در تهران، حاشیه شهر را برای سکونت انتخاب کردند. همچنین در دهه هفتاد شهرداری منطقه 22 تهران شکل گرفت و زمینهای این منطقه موجب استقبال شدید مردم قرار گرفت. در ابتدا خانه هایی که در این منطقه ساخته شد، ویلایی بودند اما پس از گذشت زمان در اطراف محله برج سازی ها آغاز گشت. این نیز یکی دیگر از دلایل افزایش سریع جمعیت در این منطقه می باشد.

امروزه شهرک راه آهن از سمت شمال به بزرگراه شهید خرازی، از سمت شرق به بزرگراه آزادگان شمال، از سمت غرب به خیابان طبیعت و دریاچه چیتگر و از سمت جنوب به پارک جنگلی چیتگر و اتوبان تهران کرج منتهی میگردد.

این منطقه امروزه به قدری توسعه یافته است که تعداد بسیار زیادی مراکز فرهنگی، مراکز مذهبی، بوستان ها، مراکز ورزشی و درمانی را در خود جای داده است.

شهرک راه آهن به دلیل نزدیکی به کوهای البرز از آب و هوای خنک و نسبتاً خشکی برخوردار است. از همین رو درختان انار در گوشه و کنار این منطقه به چشم میخورد که از گذشته به جای مانده است. در سالهای اخیر به دستور شهرداری در جهت زیباسازی منطقه، درختان نارون، سرو، افرا و کاج سوزنی به تعداد زیادی در این منطقه کاشته شده است.

اجاره داربست شهرک راه آهن

تیم داربست در تهران آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست فلزی و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز منطقه شهرک راه آهن میباشد. ساکنین شهرک راه آهن جهت استفاده از خدمات نصب داربست در شهرک راه آهن و سایر مناطق تهران و حومه کافی است با شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ تماس حاصل فرمایند تا در اسرع وقت مشاوران ما راهنمایی شان نمایند.