نصب داربست در آجودانیه

نصب داربست در آجودانیه

آجودانیه یکی از محلات خوش آب و هوای منطقه یک شهرداری تهران می باشد که در شرق نیاوران و غرب دارآباد قرار دارد. آجودانیه از شمال با کوه های البرز ، از شرق با خیابان افتخاری ، از غرب با خیابان پاسداران و خیابان زینعلی و از جنوب با بزرگراه موحد دانش و خیابان جهانبخش نژاد همسایه است و با محله های نیاوران ، دارآباد ، حصار بوعلی ، اراج و فرمانیه مجاورت دارد.

تاریخچه محله آجودانیه

زمین های آجودانیه در زمان ناصر الدین شاه متعلق به آجودان مخصوص ناصر الدین شاه بود. آقا رضا خان اقبال السلطنه وزیر قورخانه ناصرالدین شاه بود. اقبال السلطنه در ابتدا آجودان مخصوص شاه و بعد از مدتی لقب عکاس باشی را به وی دادند. وی مدتی نیز به عنوان حسابدار ناصرالدین شاه در دربار ناصرالدین شاه خدمت کرد. رضا خان اقبال السلطنه زمین های آجودانیه را از تمام مالکین آن خرید و تا مدت ها تملک این زمین ها متعلق به آجودان مخصوص ناصرالدین شاه بود. این اتفاق باعث شد تا این منطقه به نام آجودانیه شهرت یافته و این نام تا امروز نیز بر روی منطقه باقی مانده است. پس از مدتی این منطقه به پسر عضدالملک نایب‌السلطنه فروخته شد و در آخر نیز فردی با نام چیت ساز این زمین ها را خریداری کرد.

در محله آجودانیه آپارتمان ها و خانه های ویلایی بسیار لوکسی به چشم می خورد. البته ساختمان های ویلایی قدیمی نیز در این محل در کنار بناهای جدید قرار گرفته اند. ساختمان های جدیدی که در این محله ساخته شده است معمولا با استفاده از مصالح درجه یک بوده. امکاناتی که در ساختمان ها برای ساکنین نیز در نظر گرفته می شود معمولا قابل توجه است. خانه های ویلایی در این محله بسیار محبوب است و البته با هر متراژی یا امکاناتی باشد قیمت بسیار بالایی دارد.

داربست در آجودانیه

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز محله آجودانیه می باشد. شهروندان محله آجودانیه جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در آجودانیه و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط : نصب داربست در اکباتان ، نصب داربست در جنت آباد ، نصب داربست در شهران ، نصب داربست در کن ، نصب داربست در شهرک غرب ،نصب داربست در مرزداران ، نصب داربست در شهرک راه آهن ، نصب داربست در چیتگر ، نصب داربست در شهرک پارس ، نصب داربست در دهکده المپیک ، نصب داربست در شهرک خرازی ، زیر بتن ، داربست چرخدار ، نصب داربست در آرژانتین ، نصب داربست در شهرک دریا ، نصب داربست در کاشانک ، نصب داربست در جلفا ، نصب داربست در کامرانیه ، نصب داربست در سبلان ، نصب داربست در مینی سیتی