نصب داربست در جنت آباد

نصب داربست در جنت آباد

جنت آباد یکی از محله های واقع در شمال غرب تهران است که جزو منطقه ۵ شهرداری تهران می باشد.

محله پونک از سمت غرب به شهران، از سمت شمال به محله حصارک، از سوی شرق به پونک، چهاردیواری و بزرگراه اشرفی اصفهانی و از سمت جنوب به خیابان آیت الله کاشانی منتهی می گردد.

در گذشته جنت آباد باغات و رودخانه های بسیاری داشت که متاسفانه امروزه تعداد بسیار کمی از این باغ ها وجود دارند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که دلیل انتخاب نام جنت آباد برای این محله وجود آب و درختان فراوان در این منطقه بوده است.

اغلب اراضی و باغات جنت آباد در قدیم متعلق به نظام مافی بوده است که فرد بسیار معروفی بود و مدرسه و مسجد نظام مافی نیز جزو یادگارهای وی به شمار می رود. بعد از گذشت مدتی وی مالکیت تمام زمین ها را به سازمان های دولتی و مردم واگذار کرد. محله جنت آباد در گذشته محل زندگی کارگران کارخانه های واقع در غرب تهران بود اما بعد از انقلاب ساخت و سازهای بسیاری در این منطقه انجام شد و به دلیل ارزان بودن قیمت خانه های این منطقه افراد زیادی به اینجا مهاجرت کردند.

مردم عزیز منطقه جنت آباد جهت نصب داربست در جنت آباد و هم چنین اجاره داربست در جنت آباد می توانند از خدمات تیم تهران داربست استفاده کنند چرا که مجموعه تهران داربست با رعایت تمامی اصول امنیتی در جهت خدمت رسانی به این منطقه با ساختمان سازان و برج سازان همکاری داشته و نیاز ساکنین را در این زمینه  فراهم می نماید. هم چنین گروه تهران داربست زیر نظر اتحادیه تهران فعالیت میکند و تمام تلاشش در جهت راضی نگه داشتن همشهریان عزیز از لحاظ سرعت اجرا و قیمت تمام شده می باشد.

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز است. شهروندان منطقه جنت آباد جهت استفاده از خدمات نصب داربست در جنت آباد و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند.