نصب داربست در کاشانک

محله کاشانک یکی از قدیمی‌ترین محله‌های شهر تهران است. این محله از جمله محله‌های شمالی تهران محسوب میشود و در مجاورت محله‌های نیاوران، دارآباد و آجودانیه قرار گرفته است.
محله کاشانک از نظر موقعيت جغرافيايی از شمال به ارتفاعات البرز، از جنوب به صاحبقرانیه و اقدسیه از غرب به کاخ و پارک نياوران و از شرق به منطقه دارآباد و نیز بلوار آجودانیه ختم می‌شود. پيشينه تاريخی این محله به زمان ناصرالدين شاه برمی‌گردد.

قدمت محله کاشانک تهران به زمان خلافت ناصرالدین شاه باز می گردد. در آن زمان اکثر زمین ها به شکل باغ های گسترده و وسیع بودند. زمین های این منطقه در زمان  ناصرالدین شاه به یکی از همسران و سوگلی های این پادشاه به نام انیس الدوله اختصاص داشت. بر اساس روایات بیان شده از گذشته انیس الدوله از پادشاه درخواست می کند تا حکمرانی به کاشان به ایشان سپرده شود از این رو ناصرالدین شاه سند شش دانگ باغ های این محله را به نام ایشان سند می زنند و اسم کاشانک آن موقع برای این محله انتخاب شد. طوایف طائی و امینیان از جمله بنیانگذاران این محله محسوب می شوند. طایفه طائی حدود ۲۰۰ سال پیش از محله قرچک و ورامین و طایفه امینیان نیز چندین سال بعد از همین دو محله به محله کاشانک مهاجرت کردند. پس از گذشت ۱۰۰ سال طوایف ناطقیان و خیری نیز از محله لواسان به سوی این محله مهاجرت می کنند. اعضای این طوایف ابتدا افرادی از طبقه ضعیف بودند که تپه های کاشانک را برای سکونت خود انتخاب کرده بودند، این افراد به تدریج به افرادی ثروتمند تبدیل شدند.

همانطور که گفتیم این محله دارای قدمت بسیار قدیمی می باشد به طوری که قدمت آن به حدود ۲۰۰ سال می رسد. این محله در زمان های گذشته دارای بافت فرسوده بوده است. پس از گذشت مدتی مردم محله کاشانک بافت های فرسوده این محله را بازسازی کردند، به تدریج این باغ ها و زمین های کشاورزی واقع در این محله به آپارتمان های چند طبقه و خانه ها تبدیل شدند. بافت محله کاشانک اجتماعی و شهری می باشد. بافت این محله برای سکونت بسیار مناسب است.

نصب داربست در کاشانک

داربست در کاشانک

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز محله کاشانک می باشد. شهروندان محله کاشانک جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در این محله و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط : نصب داربست در اکباتان ، نصب داربست در جنت آباد ، نصب داربست در شهران ، نصب داربست در کن ، نصب داربست در شهرک غرب ،نصب داربست در مرزداران ، نصب داربست در شهرک راه آهن ، نصب داربست در چیتگر ، نصب داربست در شهرک پارس ، نصب داربست در دهکده المپیک ، نصب داربست در شهرک خرازی ، زیر بتن ، داربست چرخدار ، نصب داربست در جلفا ، نصب داربست در کامرانیه ، نصب داربست در سبلان ، نصب داربست در مینی سیتی ، نصب داربست در شیخ بهائی ، نصب داربست در ملاصدرا ، نصب داربست در کوهسار