نصب داربست در شهران

نصب داربست در شهران

شهران یکی ازمحله های شمال غربی شهر تهران است که در منطقه ۵ شهرداری و بخش شرقی محله کن واقع شده است. محله شهران از سمت شرقی به جنت آباد، از سمت غربی به کن، از سوی شمالی به کوه های دامنه البرز و پارک کوهسار و از سمت جنوبی به شهر زیبا منتهی می گردد.

محله شهران به دلیل مجاورت با بوستان جنگلی کوهسار و رشته کوه های البرز از آب و هوای بسیار خوبی برخوردار است و به عنوان یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق تهران شناخته می شود. اینطور که گفته شده است نام منطقه شهران در گذشته، باغ پیک بوده است و بعدها به شهران که اسم یکی از بزرگان ایران در دوران مهناویان می باشد، تغییر نام یافته است.

این منطقه از تهران به دلیل پیشرفت های سریعی که در چند سال اخیر داشته است، افراد زیادی را برای سکونت به خود جذب کرده است. منطقه شهران برای سکونت مکان بسیار مناسبی است چرا که امکانات آموزشی، رفاهی و تفریحی مناسبی در آن فراهم شده است.

از جمله مسیرهای اصلی دسترسی به شهران می توان به اتوبان نیایش، اتوبان آبشناسان، اتوبان شهید باکری و اتوبان همت اشاره کرد. هم چنین در سال های اخیر به دلیل ایجاد مترو در این منطقه، دسترسی و رفت و آمدهای افراد سهولت بیشتری پیدا کرده است و همین امر نیز موجب مهاجرت افراد بیشتری به اینجا شده است.

در صورتی که مردم عزیز محله شهران به نصب داربست در شهران و هم چنین اجاره داربست در شهران نیاز داشته باشند می توانند به راحتی از خدمات تیم تهران داربست استفاده نمایند زیرا مجموعه تهران داربست با رعایت تمامی اصول امنیتی برای خدمت رسانی بهتر با ساختمان سازان و برج سازان این منطقه همکاری های بسیار خوبی دارد. هم چنین گروه تهران داربست زیر نظر اتحادیه تهران فعالیت دارد و تمام تلاش این مجموعه در جهت راضی نگه داشتن همشهریان عزیز از لحاظ سرعت اجرا و قیمت تمام شده می باشد.

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز است. شهروندان منطقه شهران جهت استفاده از خدمات نصب داربست در شهران و سایر مناطق تهران و حومه کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند.