نصب داربست در هروی

نصب داربست در هروی

در شمال شرق شهر تهران، در نزدیکی منطقه پاسداران، محله‌ای قرار دارد که زمانی محل رفت‌ وآمد پادشاهان قاجار بوده و اکنون مرکز اداری و تجاری در بخش شمال شرقی تهران محسوب می‌شود. این محله که به نام هروی شناخته می‌شود، از غرب به محله پاسداران و ضرابخانه، از جنوب به محله مجیدیه و کاظم‌آباد، از شرق به محله شیان و شمیران‌نو و از شمال به محله آراج دسترسی دارد. جالب است بدانید که این محله محصور در ۴ بزرگراه اصلی شرق تهران است:

  • بزرگراه صدر در شمال
  • بزرگراه شهید صیاد شیرازی در غرب
  • بزرگراه امام علی (ع) در شرق
  • بزرگراه شهید زین‌الدین همت در جنوب

به همین دلیل، این محله دسترسی سریع و آسانی به سمت غرب تهران از طریق بزرگراه شهید زین‌الدین و سپسن همت، به سمت شرق و جاده دماوند از طریق بزرگراه صدر و سپس شهید بابایی و به سمت شمال و جنوب از طریق بزرگراه امام علی (ع) و شهید صیاد شیرازی دارد.

محله هروی سرگذشتی شنیدنی دارد. این محله در زمان پادشاهان قاجار جزو روستاهای آباد سمت شمال شرق تهران بوده است. روستایی که در گذشته به مبارک‌آباد معروف بوده و در دوره پادشاهی مظفرالدین شاه قاجار، به صدراعظم او یعنی عین‌الدوله تعلق داشت. عین‌الدوله در این روستا عمارتی زیبا ساخت و نام آن را عین‌الدوله گذاشت.

پس از چندین سال به تدریج این روستای آباد، تازگی و طراوت خود را از دست داد. به همین دلیل کم کم رضاخان شروع به خرید اقساطی زمین‌های این روستا از عین‌الدوله کرد. پس از فوت او نیز این زمین‌ها به خاندان هروی تعلق گرفت. به همین دلیل این محله به هروی شهرت پیدا کرد و نام میدان هروی گویای تاریخ شنیدنی آن است.

جالب است بدانید که در گذشته این محله، مکانی مناسب برای کاشت صیفی‌جات بوده و کشاورزی در آن رونق بسیاری داشته است. انار و انجیر این منطقه زبانزد بوده و نیازهای شهر را برطرف می‌کرده است. با از دست دادن طراوت محل، ساختمان‌سازی در هروی رونق گرفت و در اواسط دهه ۱۳۴۰ شمسی این روستا به شهر تهران، ضمیمه شد.

از جمله یادگاران قدیمی این محله، عمارت عین‌الدوله است. این عمارت بزرگ با دیوارهای زردرنگ و درهای چوبی‌اش، چشم هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند. زمانی جوزف استالین، فرانکلین روزولت و وینستون چرچیل برای شرکت در کنفرانس تهران، در این عمارت قدم گذاشته‌‌ و برای غلبه بر نیروهای متحدین و آلمان نازی، در ایوان آن به صحبت نشسته‌اند. اکنون این عمارت متعلق به شهرداری تهران است و در سال ۱۳۸۷ نگارخانه‌ای به نام برگ با هدف جذب آثار هنری در آن راه‌اندازی شده که جزو معتبرترین نگارخانه‌های ایران است.

عمارت عین الدوله ۱۱،۹۰۰ متر مساحت دارد و زیر بنای آن حدود ۸۰۰ متر مربع است. این عمارت دارای استخر بزرگ، باغ‌ زیبا و پردرخت، و سکو‌هایی زیبا در استخر است که با پل‌های فلزی کوچک به یکدیگر وصل شده‌اند. در این عمارت ۴ در اصلی وجود دارد که دو در آن شمالی و دو در دیگر جنوبی است. همچنین دو در فرعی شرقی و غربی در دو سمت این عمارت قرار گرفته‌اند. عمارت عین‌الدوله دارای نقاشی‌های دیواری زیبا، گچ‌بری‌های خیره‌کننده، آینه‌کاری چشم نواز و معماری بی‌بدیل است. این عمارت با ستون‌های بلند و سقف شیروانی‌اش مانند نگینی زرد در محله هروی می‌درخشد.

داربست در هروی

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز محله هروی می باشد. شهروندان محله هروی جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در هروی و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط : نصب داربست در اکباتان ، نصب داربست در جنت آباد ، نصب داربست در شهران ، نصب داربست در کن ، نصب داربست در شهرک غرب ،نصب داربست در مرزداران ، نصب داربست در شهرک راه آهن ، نصب داربست در چیتگر ، نصب داربست در شهرک پارس ، نصب داربست در دهکده المپیک ، نصب داربست در شهرک خرازی ، زیر بتن ، داربست چرخدار ، نصب داربست در حصارک ،  نصب داربست در آجودانیه ، نصب داربست در آرژانتین ، نصب داربست در شهرک دریا ، نصب داربست در کاشانک ، نصب داربست در جلفا ، نصب داربست در کامرانیه