نصب داربست در شهرک خرازی

نصب داربست در شهرک خرازی

شهرک خرازی یکی از شهرک های مسکونی در حال ساخت است که در منطقه 22 شهرداری تهران قرار دارد. ساخت و ساز این شهرک توسط تعاونی های مختلف سپاه انجام میشود و هر روزه در حال رشد و پیشرفت است. زمینی که برای ساخت و ساز این شهرک در نظر گرفته شده است زمینی در حدود 38.5 هکتار میباشد. از آنجایی که شهرک خرازی در منطقه 22 تهران قرار دارد، شرایط محیطی و آب و هوایی خوبی دارد.

شهرک شهید خرازی از نظر موقعیت مکانی نیز جایگاه بسیار ایده آلی دارد چرا که در مجاورت آتی شهر قرار دارد. هم چنین این شهرک در محدوده غربی دریاچه چیتگر واقع شده است و به بازار بزرگ ایران مال نیز نزدیک است. شهرک خرازی از سمت شمال به اتوبان خرازی و از سمت جنوب به اتوبان حکیم دسترسی دارد.

شهرک شهید خرازی به گونه ای طراحی شده است که در مجموع از 44 بلوک با نام های A B C تشکیل شده است. بلوک های ردیف های جلویی 32 طبقه و بلوک های ردیف های عقبی 25 طبقه هستند.

اجاره داربست در شهرک خرازی

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز است. شهروندان شهرک خرازی جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در شهرک خرازی و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.