نصب داربست در اکباتان

نصب داربست در اکباتان

شهرک اکباتان منطقه ای واقع در غرب تهران و ناحیه شش منطقه ۵ شهرداری تهران است. اکباتان از سمت شرق به کوی بیمه و شهرک آپادانا، از سوی شمال به اتوبان تهران کرج، از سوی غرب به نمایشگاه صنایع هواپیمایی و از سمت جنوب به بزرگراه شهید لشگری منتهی می گردد.

طرح ساخت شهرک اکباتان در سال ۱۳۴۵ شمسی آغاز شد. طراحی این شهرک توسط جردن گروزن معمار آمریکایی و ساخت آن توسط شرکت آمریکایی استارِت بود. در شروع کار طرح ساخت این شهرک بسیار گسترده بود و قرار بود یک دریاچه مصنوعی و مجموعه فرهنگی بسیار بزرگی در آن ساخته شود اما بعد از انقلاب این طرح به طور کامل اجرا نشد و یا متوقف شد.

در سال های قبل سمت شرقی شهرک اکباتان توسط دیواری که در خیابان اصلی اکباتان کشیده شده بود از کوی بیمه جدا بود به گونه ای که هیچ خیابانی برای دسترسی بین آن دو وجود نداشت. اما بعدها با فشار و پیگیری ساکنین کوی بیمه این دیوار برداشته شد.

مردم عزیز منطقه اکباتان جهت نصب داربست در اکباتان و هم چنین اجاره داربست در اکباتان می توانند از خدمات تیم تهران داربست استفاده کنند چرا که مجموعه تهران داربست با رعایت تمامی اصول امنیتی در جهت خدمت رسانی به این منطقه با ساختمان سازان و برج سازان همکاری داشته و نیاز ساکنین را در این زمینه  فراهم می نماید. هم چنین گروه تهران داربست زیر نظر اتحادیه تهران فعالیت میکند و تمام تلاشش در جهت راضی نگه داشتن همشهریان عزیز از لحاظ سرعت اجرا و قیمت تمام شده می باشد.

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز است. شهروندان منطقه اکباتان جهت استفاده از خدمات نصب داربست در اکباتان و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند.