نصب داربست در مرزداران

نصب داربست در مرزداران

مرزداران نام محله ای است واقع در منطقه 2 شهرداری تهران که در شمال غربی شهر تهران قرار دارد. محله مرزداران از سمت شرق به بزرگراه شیخ فضل الله نوری، از سمت غرب بلوار یادگار امام، از سوی شمال به بزرگراه حکیم و از سمت جنوب به بزرگراه جلال آل احمد ختم میگردد. بلوار مرزداران مهم ترین خیابان این محله است.

بلوار مرزداران بلوار اصلی شهرک ژاندارمری به طول تقریبی ۳٫۵ کیلومتر واقع در شمال غرب تهران می باشد. بخش مركزى این بلوار در ناحیه ۴ منطقه ۲ شهرداری تهران قرار دارد و بلواری شرقی – غربی است که پل ارتباطی است ما بین بزرگراه شیخ فضل الله نوری و بزرگراه اشرفی اصفهانی. بلوار مرزداران جدا کننده دو محله ۱۶ و ۱۷ شهرداری تهران می باشد. خیابان های اصلی این بلوار عبارتند از دانش (آریافر)، سرسبز، سپهر، اطاعتی، گلها و ٣٥ متری لاله و ناهید. بلوار مرزداران تقریباً در سال ۱۳۶۷ بود که آسفالت شد و در آغاز با نام بلوار شکوفه های انقلاب معرفی شد اما بعد از گذشت اندک مدتی نامش به مرزداران تغییر یافت.

مجموعه تهران داربست در راستای خدمت رسانی به مردم عزیز منطقه مرزداران توانسته است با اصول فراوان و رعایت اصول امنیتی در این منطقه با ساختمان سازان و برج سازان همکاری داشته و نیاز این عزیزان را در زمینه نصب داربست در مرزداران و اجاره داربست در مرزداران را فراهم کند. شهروندان این منطقه میتوانند با تماس با مجموعه تهران داربست از خدمات نصب داربست در مرزداران و سایر مناطق استفاده نمایند.

مجموعه تهران داربست زیر نظر اتحادیه بوده و تمام سعی خود را برای راضی نگه داشتن همشهریان از لحاظ سرعت اجرا و قیمت تمام شده به عمل می آورد. مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست ، و هم چنین اسپیس فریم و تمامی خدماتی از این نوع در اختیار شما شهروندان عزیز می باشد.