نصب داربست در جلفا

در ارتباط با موقعیت محله جلفا تهران باید بگوییم که محله جلفا در منطقه ۷ شهرداری تهران واقع شده است  جلفا از خیابان های خوب تهران برای سکونت می باشد. این خیابان از میدان کتابی در جنوب خیابان میرداماد آغاز شده و تا اتوبان رسالت شمال پل سید خندان ادامه دارد. خیابان های فرعی جلفا اکثرا با نام پرندگان نام گذاری شده اند و از خیابان سیمرغ به پایین نام این خیابان چند سالی است به خیابان ارسباران تغییر یافته است. دسترسی خوب جلفا به دلیل نزدیکی به خیابان میرداماد، اتوبان همت، اتوبان رسالت، اتوبان حقانی و خیابان شریعتی سبب شده است که یکی از خوش مسیر ترین خیابان های تهران باشد.

محله جلفا تا پیش از ساخته شدن اتوبانهای سطح منطقه محله ای با بافت همگون بود و افرادی در آن زندگی می کردند که اصالتا در همین محله متولد و بزرگ شده بودند اما در حال حاضر با توجه به گسترش اتوبانها و …. تعداد مهاجران ساکن در محله افزایش چشمگیری داشته است و بافت محله را تحت تاثیر خود قرار داده است

وجود فرهنگسرای ارسباران به عنوان یک مکان فرهنگی ایده آل را برگزاری همایش ها، تیاتر ها، نمایش فیلم، جلسات شعر و موسیقی، دوره های آموزشی فرهنگی – هنری گوناگون باعث شده که فرهنگسرای ارسباران قلب تپنده ی خیابان جلفا باشد.

این فرهنگسرا در آبان ۱۳۷۴ توسط شهرداری تهران تأسیس شد. کانون های هنری تجسمی، صنایع دستی، موسیقی، نمایش، معماری، فیلم و عکس در کنار واحدهای آموزشی، روابط عمومی، مذهبی و ورزش فعالیت می‌کنند.

تاریخچه شکل گیری محله جلفا به زمان ناصرالدین شاه مربوط می‌شود که در آن زمان محله جلفا تهران یک روستای بسیار زیبا و خوش آب و هوا بوده که امروزه با توجه به رشد و گسترش شهرنشینی از فضاهای سبز آن کاسته شده است.

نصب داربست در جلفا

داربست در جلفا

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز محله جلفا می باشد. شهروندان محله جلفا جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در این محله و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط : نصب داربست در اکباتان ، نصب داربست در جنت آباد ، نصب داربست در شهران ، نصب داربست در کن ، نصب داربست در شهرک غرب ،نصب داربست در مرزداران ، نصب داربست در شهرک راه آهن ، نصب داربست در چیتگر ، نصب داربست در شهرک پارس ، نصب داربست در دهکده المپیک ، نصب داربست در شهرک خرازی ، زیر بتن ، داربست چرخدار  ، نصب داربست در کامرانیه ، نصب داربست در سبلان ، نصب داربست در مینی سیتی ، نصب داربست در شیخ بهائی ، نصب داربست در ملاصدرا ، نصب داربست در کوهسار ، نصب داربست در دردشت