نصب داربست در وردآورد

نصب داربست در وردآورد

وردآورد منطقه ای قدیمی است که در غرب تهران قرار دارد. کلمه ورد در زبان پارسی به معنی گل سرخ است و واژه وردآورد به معنای جایی است که گل سرخ می آورد. علت انتخاب این اسم برای این منطقه گل سرخ های فراوانی بود که در این منطقه وجود داشت.

منطقه وردآورد از سمت شمال به اتوبان تهران کرج، از سمت جنوب به شهر قدس، از سمت غرب به گرمدره و از سمت شرق به رودخانه وردآورد منتهی میگردد.

در گذشته از نظر موقعیت جغرافیایی وردآورد روستایی جزء بخش کن شهرستان تهران بوده است، که در حدود 438 نفر در آنجا سکونت داشتند. در قدیم این منطقه در واقع به شکل قلعه ای با دوازده متر بلندی دیوار و شش برج برای دیدبانی و نگهبانی و دو دروازه ورودو خروج بود که مردم درون آن سکونت داشتند.

در گذشته منطقه وردآورد به فردی به نام عباس میرزا سالار لشگر و برادرش نصرت‌الدوله فیروز تعلق داشت که به صورت مساوی و نصف به نصف صاحب روستا بودند. زمین های روستای وردآورد در سال ۱۳۱۰ خورشیدی به ثبت رسمی رسید. بعد از فوت دو مالک روستا، فرزندان و وثه آنها با گذشت زمان زمین های روستا را به صورت قطعات مختلف فروختند.

اجاره داربست در وردآورد

تیم داربست در تهران آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست فلزی و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز منطقه وردآورد میباشد. ساکنین وردآورد جهت استفاده از خدمات نصب داربست در وردآورد و سایر مناطق تهران و حومه کافی است با شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ تماس حاصل فرمایند تا در اسرع وقت مشاوران ما راهنمایی شان نمایند.