نصب داربست در شهرک آتی ساز

نصب داربست در شهرک آتی ساز

شهرک آتی ساز یکی از شهرک های مسکونی تهران است که در منطقه اوین در نزدیکی بزرگراه چمران واقع شده است. ساخت این شهرک از سال 1355 توسط شرکت آتی ساز تهران آغاز و در 3 فاز طراحی شد. فاز 1 و 2 شامل 9 برج و فاز 3 شامل 5 برج میباشد. قرار بود که شرکت آتی ساز این پروژه را در سال 1356 به اتمام برساند. اما اوضاع سیاسی ایران تغییر کرد و پروژه ناتمام ماند. تا پس از گذشت سالها بعد از انقلاب مجدداً تکمیل و ساخت این شهرک آغاز شد. در این مطلب از سایت تهران داربست قصد داریم تا به معرفی شهرک آتی ساز بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

اجاره داربست شهرک آتی ساز

این شهرک علاوه بر بخش های مسکونی، دارای مجتمع های تجاری نیز می باشد. مجتمع تجاری آتی ساز یکی از مجتمع های تجاری تهران است که در سال 1382 به اتمام رسید. این مجتمع تجاری مجموعه های فرهنگی، ورزشی و رفاهی را نیز در بر دارد.

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز است. شهروندان شهرک آتی ساز جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در شهرک آتی ساز و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.