نصب داربست تجریش

نصب داربست تجریش

محله تجریش یکی از قدیمی ترین محله های شهر تهران است این محله  در شمال تهران و مرکز شهرستان شمیرانات قرار دارد در گذشته نام آن طجردشت بوده است و مردم محلی تجریش به لهجه شمیرانی (زبان تاتی) سخن می‌گفتند ، که هنوز هم برخی از اهالی قدیمی به آن زبان آشنایی دارند. از مراکز مهم تجریش میتوان به امامزاده صالح اشاره نمود که مهمترین مرکز مذهبی در محله تجریش است . بازار تجریش نیز جذابیت های خاص خود را دارد. محله ی تجریش بسیار بزرگ و وسیع است، که حضور اقشار مختلف مردم با فرهنگ ها و سنت های متفاوت از ویژگی های منحصر بفرد این محله تاریخی است.

دسترسی محله تجریش به سایر نقاط تهران، این محله از لحاظ دسترسی شرایط بسیار خوبی دارد. اگه طرفدار استفاده‌ از وسایل نقلیه‌ی عمومی هستین، خطوط بی آر تی و خط 1 مترو در تجریش ایستگاه دارن و بسیاری از ساکنین محلات منطقه‌ی 1 تهران هم، از همین ایستگاه برای رفت و آمد بهره میبرن. اما اگر با ماشین شخصی تردد میکنید،جای نگرانی نیست. اتوبان‌های صدر و مدرس دسترسی شما رو به تمام مسیرهای مهم تهران کامل میکنن. خیابان‌هایی که به میدان تجریش منتهی میشن؛ خیابان‌های ولیعصر، فناخسرو، غلام جعفری، جلالوند، سعادت آباد و شهرداری هستن که بسیار پر رفت و آمد و مهم هم به شمار میرن. مهمترین خیابان‌های محله تجریش تهران؛ خواجه نوری، تهرانی، فرقانی، بهار آزادی، دهقان، رضایی و‌ هاله نام دارن که از بهترین نقاط تجریش محسوب می شوند

داربست در تجریش

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز محله تجریش می باشد. شهروندان محله تجریش جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در تجریش و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.