نصب داربست در شیخ بهائی

خیابان شیخ بهائی در منطقه 3 شهر تهران واقع شده‌ است و از محله‌های ونک، امیرآباد، شهرک والفجر و شیراز عبور میکند. خیابان شیخ بهائی یکی از معابر اصلی این محلات در تهران می‌باشد.  این محله شامل دو بخش شمالی و جنوبی است.

شیخ بهایی شمالی که از محله ونک عبور می‌کند، به معابر مهمی مانند سئول، اوستا و همچنین ده ونک متصل گردیده است. از مهم‌ترین خیابان‌های این محله می‌توان به خیابان آفریقا، خیابان ملاصدرا و خیابان ونک اشاره نمود که دسترسی مردم را به سایر مناطق راحت‌تر کرده است.

شیخ بهایی جنوبی در ونک قرار گرفته و آن را یکی از بهترین محلات تهران به حساب می‌آورند. بافت این محله تا حدودی قدیمی بوده اما در گذر زمان، ساخت و ساز خانه‌های لوکس نیز در آن گسترش پیدا کرده است. در شیخ بهایی جنوبی، آژانس‌های گردشگری و مراکز تجاری لوکس قرار گرفته که بر مدرن شدن این محله افزوده است. این محله قدیمی با اینکه در مرکز شهر قرار گرفته است، اما به دلیل وجود فضاهای سبز و بوستان‌ها، آب و هوای مطلوبی دارد.

این محله به بزرگراه کردستان، بزرگراه شهید همت، حقانی و مدرس دسترسی دارد. به‌علاوه این محله از شرق به چهارراه جهان کودک و خیابان آفریقا و از شمال به بزرگراه نیایش، از غرب به آرارات و ده ونک و از جنوب به محلۀ یوسف آباد دسترسی پیدا می‌کند.

نصب داربست در شیخ بهائی

داربست در شیخ بهائی

  مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز محله شیخ بهائی میباشد. شهروندان محله شیخ بهائی جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در شیخ بهائی و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط : نصب داربست در اکباتان ، نصب داربست در جنت آباد ، نصب داربست در شهران ، نصب داربست در کن ، نصب داربست در شهرک غرب ،نصب داربست در مرزداران ، نصب داربست در شهرک راه آهن ، نصب داربست در چیتگر ، نصب داربست در شهرک پارس ، نصب داربست در دهکده المپیک ، نصب داربست در شهرک خرازی ، زیر بتن ، داربست چرخدار ، نصب داربست در ملاصدرا ، نصب داربست در کوهسار ، نصب داربست در دردشت ، نصب داربست در کریم خان ، نصب داربست در شهرک پرواز