نصب داربست در ملاصدرا

خیابان ملاصدرا خیابانی در شمال تهران است که تقسیمات منطقه‌ای شهرداری، آن را در منطقه ۳ پایتخت قرار داده است. ملاصدرا خیابانی غربی_شرقی است که از اتوبان چمران آغاز می‌شود و با گذر از خیابان‌های شیخ بهایی و شیراز و همچنین بزرگراه کردستان تا میدان ونک امتداد پیدا می‌کند. نگاهی به موقعیت مکانی این خیابان روی نقشه نشان می‌دهد که ملاصدرا و خیابان‌های اطراف آن از شرق به میدان ونک، از جنوب به بزرگراه کردستان، از غرب به بزرگراه چمران و از شمال به ده‌ ونک منتهی میشوند.

خیابان ملاصدرا یکی از معابر اصلی در شهر تهران می‌باشد. این خیابان از خیابان‌های مهم تهران است و مکان‌های مهمی مانند بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج)، شرکت نفت ایرانول، ساختمان پتروشیمی کرمانشاه، اتحادیه شرکت های فنی مهندسی حفاظتی، شرکت تجارت صنعت خلیج فارس، هلدینگ نیرو قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و شرکت تولیدی گاز لوله در آن واقع شده‌اند.
خیابان ملاصدرا به معابر مهمی مانند بزرگراه شهید چمران، بزرگراه کردستان، بزرگراه حقانی، شیخ بهائی، ولیعصر، شیرازی، ونک، برزیل شرقی، پردیس (دانشور) و همچنین شاد متصل گردیده است.

نصب داربست در ملاصدرا

داربست در ملاصدرا

  مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز محله ملاصدرا میباشد. شهروندان محله ملاصدرا جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در ملاصدرا و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط : نصب داربست در اکباتان ، نصب داربست در جنت آباد ، نصب داربست در شهران ، نصب داربست در کن ، نصب داربست در شهرک غرب ،نصب داربست در مرزداران ، نصب داربست در شهرک راه آهن ، نصب داربست در چیتگر ، نصب داربست در شهرک پارس ، نصب داربست در دهکده المپیک ، نصب داربست در شهرک خرازی ، زیر بتن ، داربست چرخدار ، نصب داربست در کوهسار ، نصب داربست در دردشت ، نصب داربست در کریم خان ، نصب داربست در شهرک پرواز ، نصب داربست در هفت تیر