نصب داربست در مینی سیتی

محله مینی سیتی در منطقه یک شهر تهران قرار گرفته است یکی از خوش آب و هواترین محله‌های شهر تهران به شمار می‌رود. موقعیت جغرافیایی محله مینی سیتی از شمال در مجاورت رشته کوه‌های البرز، از جنوب به ازگل، اراج و لویزان، از غرب به اقدسیه و از شرق نیز در سوهانک و لواسانات قرار دارد.

دلیل نام‌گذاری این محله به این نام به خاطر شهربازی بود که برای اولین بار در شهر تهران به نام «شهربازی مینی سیتی» در این محله احداث شده بود. با گذشت زمان اسم این شهربازی را نیز بر روی این محله گذاشتند و اکنون نیز به همین نام می‌شناسند. جالب است بدانید این شهربازی هم اکنون وجود ندارد زیرا به دلیل احداث ایستگاه و کارگاه ایستگاه مترو شهید محلاتی تخریب شده است.

شهرک‌هایی که در محله  مینی سیتی تهران واقع شده‌اند شامل: شهرک‌  قائم، شهرک نفت، شهرک‌ لاله، شهرک‌ کوثر، شهرک‌ محلاتی، شهرک‌ صدف،شهرک‌  دانشگاه، شهرک‌ آتی ساز و شهرک‌ یاس می‌باشد.

نصب داربست در مینی سیتی

در شهرک نفت امکانات رفاهی بسیار خوبی از جمله امکانات ورزشی و فرهنگی قرار دارد. دو برج دریا و خورشید نیز در شهرک صدف واقع شده‌اند و از جمله برج‌های معروف شهر تهران میباشند. تقریبا ۸۰ درصد محله مینی سیتی را بلوک‌های مسکونی تشکیل داده است.

در شهرک نفت و بزرگراه ارتش نیز «چهارراه مینی سیتی» قرار گرفته که نزدیک به مرکز خرید مروارید و دانشگاه علوم و فنون فارابی میباشد.

همانطور که عنوان کردیم محله مینی سیتی در شمال  شهر تهران قرار گرفته است. به همین خاطر قیمت خانه در مینی سیتی تهران نسبت به مناطق جنوب و مرکز شهر تهران بالاتر است. یکی از دلایل بالا بودن قیمت خانه نسبت به مناطق دیگر خوش آب و هوا بودن آن میباشد. همچنین در محله مینی سیتی تراکم بسیار کم‌تر است.

از آنجا که اکثر افراد از مناطق خوش و آب و هوا و کم‌ترافیک لذت میبرند تقاضای خرید خانه در محله مینی سیتی در حال افزایش است. از دلایل دیگر افزایش تقاضای خرید خانه می‌توان به : امنیت بالای این محله، داشتن فضاهای سبز زیاد در این منطقه، بافت‌های مدرن و ویلایی، وجود مراکز آموزشی، فرهنگی و درمانی معتبر و نوساز اشاره نمود. تقریبا دسترسی به تمامی موارد گفته شده در این محله آسان و راحت است.

داربست در مینی سیتی

  مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز محله مینی سیتی میباشد. شهروندان محله مینی سیتی جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در مینی سیتی و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط : نصب داربست در اکباتان ، نصب داربست در جنت آباد ، نصب داربست در شهران ، نصب داربست در کن ، نصب داربست در شهرک غرب ،نصب داربست در مرزداران ، نصب داربست در شهرک راه آهن ، نصب داربست در چیتگر ، نصب داربست در شهرک پارس ، نصب داربست در دهکده المپیک ، نصب داربست در شهرک خرازی ، زیر بتن ، داربست چرخدار ، نصب داربست در ملاصدرا ، نصب داربست در کوهسار ، نصب داربست در دردشت ، نصب داربست در کریم خان