نصب داربست در دردشت

دردشت، نام یکی از محله‌های منطقه ۸ تهران است که بین دو محله‌ پر رفت و آمد و معروف، سرسبز و محله تهرانپارس قرار گرفته است. از غرب به خیابان مهر، از شرق به بزرگراه باقری، از شمال به بزرگراه رسالت و از جنوب به میدان شقایق و خیابان شهید ثانی، متصل ‌است. اتوبان دماوند با فاصله کمی از میدان شقایق قرار گرفته ‌است. از خیابان‌های مهم و موازی با آن می‌توان به خیابان‌های رودباری، مدائن و خیابان دکتر آیت (سرسبز) اشاره نمود.

محله دردشت از آن خیابان‌های قدمت دار است. محله‌ای مناسب برای زندگی در شرق تهران. قدمت این محله به زمانی برمیگردد که نارمک یک ده بود. حدودا قبل از سال‌های ۱۳۳۰ زمانی که از محله‌های معروف تهران بزرگ به حساب نمی‌آمد.

دردشت خیابان اصلی است که در ده نارمک قرار داشت. منطقه‌ای خوش آب و هوا با درخت‌های بلند چنار، توت، انار و …. هنوز هم که هنوز است در این زمانه‌ ماشینی، محله دردشت تهران همچنان به درخت‌‌های بلند قامت و سرسبزش معروف است. بی‌شک یکی از دلایل نام‌گذاری این محله نیز همین بوده است.

نصب داربست در دردشت

داربست در دردشت

  مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز محله دردشت میباشد. شهروندان محله دردشت جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در دردشت و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط : نصب داربست در اکباتان ، نصب داربست در جنت آباد ، نصب داربست در شهران ، نصب داربست در کن ، نصب داربست در شهرک غرب ،نصب داربست در مرزداران ، نصب داربست در شهرک راه آهن ، نصب داربست در چیتگر ، نصب داربست در شهرک پارس ، نصب داربست در دهکده المپیک ، نصب داربست در شهرک خرازی ، زیر بتن ، داربست چرخدار ، نصب داربست در کریم خان ، نصب داربست در شهرک پرواز ، نصب داربست در هفت تیر ، نصب داربست در جمهوری