نصب داربست در هفت تیر

میدان هفت تیر كه پیش از انقلاب میدان بیست و پنج شهریور (سالروز آغاز پادشاهی محمدرضا شاه پهلوی) خوانده میشد، یكی از میدان‌های مهم شهر تهران است كه در محدودهٔ مركز شهر و در منطقه ۷ جای گرفته‌است. این میدان از سمت جنوب با خیابان‌های شهید مفتح و كریمخان زند و از سمت شمال با خیابان شهید مفتح، بهار شیراز و بزرگراه مدرس در امتداد است.یكی از ایستگاه‌های خط یك متروی تهران به نام ایستگاه هفت تیر در جنوب این میدان قرار گرفته‌است.

مساحت این میدان نزدیك به ۳۳٬۰۰۰ متر مربع بوده و بر پایه گزارش شهرداری تهران قرار است در آینده كل این میدان با ساخت زیرگذر به میدانی زیرزمینی تبدیل شود.دلیل نامگذاری این میدان به نام هفت تیر ؛ حادثه بمب‌گذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیر ۱۳۶۰ است.

به دلیل دسترسی‌های مناسب محله هفت تیر نسبت به سایر مناطق اطرافش رشد جمعیت در این منطقه همچنان رو به افزایش است و روز به روز بر متقاضیان سكونت در این محله افزوده می‌شود.

به‌طور عمده بافت این محدوده تركیبی از كاربری‌های مسكونی و تجاری است. اما در برخی موارد پذیرای كاربری‌های خدماتی و فرهنگی و نیز ورزشی می‌باشد. از جمله مشهورترین كاربری‌های خدماتی می‌توان به هتل مروارید واقع در ضلع غربی میدان اشاره نمود. به‌ طور كلی این محله در پاسخ گویی به نیازهای ساكنین خود موفق عمل كرده و با تكمیل كمبود كاربری‌های خود توسط محله‌های اطراف، پكیجی كامل به مخاطبان خود ارائه نموده‌ است.

این محله از لحاظ دسترسی بهترین امتیاز را به خود اختصاص خواهد داد، زیرا به دلیل وجود ایستگاه مترو، تاكسی‌ها و اتوبوس‌ها و عدم وجود ترافیك، تردد را به راحت‌ترین شكل برای مراجعه كنندگان ممكن ساخته‌است. از اصلی‌ترین خیابان‌های همجوار آن می‌توان به خیابان دكتر مفتح، بهار و كریم‌خان زند اشاره كرد. پیوند این محله با اتوبان مدرس یكی از نكات مثبت جهت رفع گره ترافیكی این محدوده است.

داربست در هفت تیر

  مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز محله هفت تیر میباشد. شهروندان محله هفت تیر جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در هفت تیر و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط : نصب داربست در اکباتان ، نصب داربست در جنت آباد ، نصب داربست در شهران ، نصب داربست در جمهوری ، نصب داربست در نواب ، نصب داربست در خیابان شیراز