نصب داربست در کریم خان

خیابان کریمخان تهران از خیابان‌های قدیمی شهر تهران به حساب می آید و در منطقه ۶ قرار دارد. این محله از سمت شرق به میدان هفت تیر، از شمال به خیابان مطهری و بهشتی، از طرف غرب به میدان ولیعصر و از جنوب به میدان فردوسی منتهی میشود.

این خیابان از همان ابتدا نامش کریم خان زند بوده و از معدود خیابان‌های شهر تهران به شمار می آید که قبل و بعد از انقلاب، نام آن تغییر نکرده است.

مراکز فرهنگی، کتابفروشی و کافه های زیادی در خیابان کریمخان موجود میباشد و علاقه مندان زیادی دارند.

در این نقطه از تهران، خانه‌های قدیمی آجری با بالکن هایی نیم دایره ای که حاصل معماری دوره پهلوی دوم و اواخر پهلوی اول است، زیاد دیده میشود.

این خیابان به خاطر وجود چندین مرکز مذهبی که شامل کلیسا و مسجد میشود، نماد همزیستی مسلمان‌ها، مسیحیان و کلیمیان است.

در دهه چهل شمسی این خیابان به عنوان یکی از خیابان های پایتخت شناخته شد. تصاویر قدیمی که از آن روزها به جا مانده است نشان از خلوتی خیابان کریمخان دارد.

کلیسای سرکیس مقدس که در تقاطع خیابان نجات اللهی و کرمیخان واقع شده، در همه عکس‌های قدیمی این محل دیده میشود و آن را به نوعی نماد این محله میتوان دانست.

پل کریمخان از دیگر المان های معروف این محله است که از دوران گذشته به جا مانده است. این پل برای کنترل ترافیک بازی‌های آسیاسی سال ۱۳۵۲ ساخته شد. پل کریم خان در آن زمان به طور موقت احداث شده بود اما عملیات مقاوم سازی آن در سال ۱۳۹۶ کلید خورد و هم اکنون مورد بهره برداری می باشد.

نصب داربست در کریم خان

داربست در کریم خان

  مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز محله کریم خان میباشد. شهروندان محله کریم خان جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در کریم خان و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط : نصب داربست در اکباتان ، نصب داربست در جنت آباد ، نصب داربست در شهران ، نصب داربست در کن ، نصب داربست در شهرک غرب ،نصب داربست در مرزداران ، نصب داربست در شهرک راه آهن ، نصب داربست در چیتگر ، نصب داربست در شهرک پارس ، نصب داربست در دهکده المپیک ، نصب داربست در شهرک خرازی ، زیر بتن ، داربست چرخدار ، نصب داربست در شهرک پرواز ، نصب داربست در هفت تیر ، نصب داربست در جمهوری