نصب داربست در شهرک پرواز

شهرک پرواز از نظر موقعیت جغرافیایی از محله های منطقه‌ ۵ شهرداری تهران محسوب میشود که از شمال به بزرگراه علامه جعفری و اتوبان حکیم، از شرق به اتوبان ستاری، از جنوب به آزاد راه تهران – کرج و از غرب به بلوار شقایق منتهی میشود.

محله شهرک پرواز یکی از آرام‌ترین محله‌های غرب تهران به حساب می آید. البته خلوتی تنها دلیل محبوبیت محله شهرک پرواز نیست. دسترسی خوب و آسان به اتوبان‌ها و شاهراه‌ها و همینطور ایستگاه مترو از دیگر دلایل محبوبیت آن میباشد.

شهرک پرواز در منطقه ۵ شهرداری تهران قرار گرفته و با توجه به موقعیت جغرافیایی خاصش نسبت به دیگر مناطق تهران آلودگی کمتری دارد. در مورد اینکه چرا این محله به اسم شهرک پرواز نام‌گذاری شده باید گفت که بعد از انقلاب، زمین‌های این منطقه برای پرسنل هواپیمایی نیروی زمینی ارتش (هوانیروز) در نظرگرفته شده بود و همین امر باعث شد تا نام این شهرک ، پرواز باشد.

اگرچه که بعد از گذشت ۴۰ سال و خرید و فروش خانه در شهرک پرواز افراد بسیاری از آن زمان رفتند و آمدند و بافت کمی تغییر نموده است اما شاکله اصلی آن همچنان متعلق به نیروی‌هوایی و هوانیروز میباشد و این از نکات مهم معرفی شهرک پرواز است. زمین‌های واگذارشده اولیه بیشتر در ابعاد ۲۱۰ تا ۲۴۰ متری بودند، ولی به مرور و در چند سال گذشته با رشد آپارتمان‌سازی در منطقه ساختمان‌ها پنج شش طبقه جای آنها را گرفتند.

نصب داربست در شهرک پرواز

داربست در شهرک پرواز

  مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز محله شهرک پرواز میباشد. شهروندان محله شهرک پرواز جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در شهرک پرواز و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط : نصب داربست در اکباتان ، نصب داربست در جنت آباد ، نصب داربست در شهران ، نصب داربست در کن ، نصب داربست در شهرک غرب ،نصب داربست در مرزداران ، نصب داربست در شهرک راه آهن ، نصب داربست در چیتگر ، نصب داربست در شهرک پارس ، نصب داربست در دهکده المپیک ، نصب داربست در شهرک خرازی ، زیر بتن ، داربست چرخدار ، نصب داربست در هفت تیر ، نصب داربست در جمهوری