نصب داربست در حکیمیه

نصب داربست در حکیمیه

حکیمیه نام یکی از محله ها در شمال شرقی ترین نقطه تهران است. حکیمیه جزو منطقه ۴ شهرداری تهران به شمار میرود که دارای ۳ فاز می باشد. این محله از تهران از سمت شمال به بزرگراه بابایی، از سمت جنوب به خیابان دماوند، از سوی غرب به ۳۵ متری خیابان اتحاد و از سمت شرق به جاده تلو منتهی میگردد.

محله حکیمیه جزو دانشگاهی ترین مناطق تهران به شمار میرود، چرا که دانشگاه صنعت آب و برق، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، دانشگاه امام حسین، دانشگاه پیام نور واحد تهران شرق، دانشکده هوافضا دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و پردیس شهید چمران دانشگاه فرهنگیان در این منطقه از تهران واقع هستند. هم چنین در سمت شمال شرقی حکیمیه، کوی دانشگاه امام حسین به چشم میخورد. این کوی دارای دو فاز می باشد که در آن اکثر ساختمان ها چهار طبقه بوده و خیابان های فرعی بسیار پهنی نیز دارد.

مردم عزیز منطقه حکیمیه جهت نصب داربست در حکیمیه و هم چنین اجاره داربست در حکیمیه میتوانند از خدمات تیم تهران داربست استفاده نمایند چرا که مجموعه تهران داربست با رعایت تمامی اصول امنیتی در جهت خدمت رسانی به این منطقه با ساختمان سازان و برج سازان همکاری داشته و نیاز ساکنین را در این زمینه  فراهم می نماید. هم چنین گروه تهران داربست زیر نظر اتحادیه تهران فعالیت میکند و تمام تلاشش در جهت راضی نگه داشتن همشهریان عزیز از لحاظ سرعت اجرا و قیمت تمام شده می باشد.

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز است. شهروندان منطقه حکیمیه جهت استفاده از خدمات نصب داربست در حکیمیه و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند.