نصب داربست در پاسداران

نصب داربست در پاسداران

خیابان پاسداران یکی از خیابان های طویل سمت شرق تهران می باشد که تا قبل از انقلاب اسلامی سال ۱۳۵۷، خیابان سلطنت آباد نامیده میشد. خیابان پاسداران که مرز بین منطقه های ۳ و ۴ تهران به شمار میرود، جهت شمالی جنوبی دارد و شمال آن جزو منطقه ۱ تهران است. این خیابان از سمت جنوب اتوبان همت، از خیابان شریعتی در تقاطع سه راه ضرابخانه شروع میشود و از سه راه اختیاریه و چهار راه پاسداران و سپس از میدان نوبنیاد و پل پاسداران عبور کرده تا به منطقه یک تهران برسد،سپس پس چهارراه فرمانیه، سه راه اقدسیه و بوستان نیاوران را نیز پشت سر میگذارد تا در شمالی ترین بخش خود در میدان نیاوران اتمام یابد.

خیابان پاسداران از سه راه ضرابخانه تا خیابان گل نبی با طولی در حدود ۹ کیلومتر به سمت شمال به صورت یکطرفه است اما تا میدان نوبنیاد به صورت دوطرفه قابل استفاده می باشد. هم چنین از میدان نوبنیاد تا سه راه اقدسیه نیز به صورت یکطرفه به سمت جنوب امتداد دارد اما از سه راه اقدسیه تا میدان نیاوران نیز دوطرفه میگردد.

مردم عزیز منطقه پاسداران جهت نصب داربست در پاسداران و هم چنین اجاره داربست در پاسداران میتوانند از خدمات تیم تهران داربست استفاده نمایند چرا که مجموعه تهران داربست با رعایت تمامی اصول امنیتی در جهت خدمت رسانی به این منطقه با ساختمان سازان و برج سازان همکاری داشته و نیاز ساکنین را در این زمینه  فراهم می نماید. هم چنین گروه تهران داربست زیر نظر اتحادیه تهران فعالیت میکند و تمام تلاشش در جهت راضی نگه داشتن همشهریان عزیز از لحاظ سرعت اجرا و قیمت تمام شده می باشد.

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز است. شهروندان منطقه پاسداران جهت استفاده از خدمات نصب داربست در پاسداران و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند.