نصب داربست در تهرانپارس

نصب داربست در تهرانپارس

تهرانپارس نام یکی از محله های واقع در شرق و شمال شرق تهران است که بخشی از آن جزو منطقه ۴ شهرداری تهران و بخشی دیگر جزو منطقه ۸ شهرداری تهران می باشد. بر اساس تقسیم بندی که توسط شهرداری تهران انجام شد، این محله به دو قسمت تهرانپارس شرقی و تهرانپارس غربی تقسیم شده است.

تهرانپارس غربی از سمت غرب به بزرگراه شهید باقری، از سمت شرق به بلوار شاهد (پروین)، از سوی جنوب به خیابان دماوند و از سوی شمال به بزرگراه شهید زین الدین منتهی میگردد.

تهرانپارس شرقی از سمت شرق به خیابان های ۱۳۹ و بخشی از خیابان ۱۳۵، از سمت غرب به بلوار پروین، از سمت جنوب به خیابان طالقانی و از سوی شمال به بزرگراه شهید زین الدین منتهی میگردد.

از آنجایی که محله تهرانپارس در مجاورت با پارک ملی خجیر، بوستان جنگلی سرخه حصار، یاس فاطمی و لویزان می باشد، از آب و هوای مطبوعی برخوردار است.

مردم عزیز منطقه تهرانپارس جهت نصب داربست در تهرانپارس و هم چنین اجاره داربست در تهرانپارس میتوانند از خدمات تیم تهران داربست استفاده نمایند چرا که مجموعه تهران داربست با رعایت تمامی اصول امنیتی در جهت خدمت رسانی به این منطقه با ساختمان سازان و برج سازان همکاری داشته و نیاز ساکنین را در این زمینه  فراهم می نماید. هم چنین گروه تهران داربست زیر نظر اتحادیه تهران فعالیت میکند و تمام تلاشش در جهت راضی نگه داشتن همشهریان عزیز از لحاظ سرعت اجرا و قیمت تمام شده می باشد.

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز است. شهروندان منطقه تهرانپارس جهت استفاده از خدمات نصب داربست در تهرانپارس و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند.