نصب داربست در حسین آباد

نصب داربست در حسین آباد

در سال 1387 بود که محله های مبارک ­آباد و حسین­ آباد که هریک محله­ ای مستقل در شهرداری منطقه 4 تهران بودند،  با یکدیگر ادغام شدند.

محله حسین آباد از سمت شمال به بزرگراه شهید بابایی، از سمت جنوب به بزرگراه شهید زین ­الدین، از سوی شرق به بزرگراه امام علی (دارآباد) و از سمت غرب به بزرگراه شهید صیاد شیرازی محدود  میگردد.

در گذشته زمین­ های منطقه مبارک ­آباد متعلق به عین الدوله ­بود تا اینکه رضاخان هروی بصیر­الدوله بخشی از این منطقه را ازعین ­الدوله به طور اقساط خریداری کرد. خانواده هروی جزو افراد مهم و معروف این محل به شمار میرفتند و نام میدان هروی امروزی نیز از نام همین خانواده برگرفته شده است. زمین های حسین ­آباد نیز متعلق به عین­الدوله بود که بعد از فروش متعلق به رضاخان هروی بصیرالدوله شد.

در کتاب جغرافیای تاریخی شمیران این طور نقل کرده اند که مبارک­ آباد جزو دهکده ­های دوران قاجاری است که در ضلع جنوب شرقی لویزان قرار داشت و در گذشته نامش کاظم­ آباد بود. این منطقه یک رشته قنات پر آب و باغات بسیاری داشت اما امروزه دیگر از آن درختان سرسبز و باغ­ات پربار دیگر خبری نیست.

مردم عزیز منطقه حسین آباد جهت نصب داربست در حسین آباد و هم چنین اجاره داربست در حسین آباد می توانند از خدمات تیم تهران داربست استفاده کنند چرا که مجموعه تهران داربست با رعایت تمامی اصول امنیتی در جهت خدمت رسانی به این منطقه با ساختمان سازان و برج سازان همکاری داشته و نیاز ساکنین را در این زمینه  فراهم می نماید. هم چنین گروه تهران داربست زیر نظر اتحادیه تهران فعالیت میکند و تمام تلاشش در جهت راضی نگه داشتن همشهریان عزیز از لحاظ سرعت اجرا و قیمت تمام شده می باشد.

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز است. شهروندان منطقه حسین آباد – مبارک آباد جهت استفاده از خدمات نصب داربست در حسین آباد و مبارک آباد و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند.