نصب داربست در مجیدیه

نصب داربست در مجیدیه

مجیدیه یکی از محله های قدیمی واقع در شرق تهران است که از سمت شمال به بزرگراه همت، از سمت جنوب به مسیل باختر، از سوی شرق به خیابان کرمان و از سمت غرب به بزرگراه صیاد شیرازی منتهی می گردد. مجیدیه یکی از محله های اصلی ارامنه در شهر تهران به شمار می رود.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که نام این محله از نام مجید خان بختیار (یکی از خان های ایل بختیاری) که در این منطقه سکونت داشت برگرفته شد.

وجود مدارس و پارک ها و مراکز تجاری در این منطقه، شرایط آموزش، تحصیل، گذراندن اوقات فراغت و خرید ملزومات زندگی را برای مردم این منطقه میسر کرده است. هم چنین وجود ايستگاه مترو، اتوبوس و تاکسی نيز در این منطقه سبب دسترسی راحت تر اهالی شده است.

مردم عزیز منطقه مجیدیه جهت نصب داربست در مجیدیه و هم چنین اجاره داربست در مجیدیه می توانند از خدمات تیم تهران داربست استفاده کنند چرا که مجموعه تهران داربست با رعایت تمامی اصول امنیتی در جهت خدمت رسانی به این منطقه با ساختمان سازان و برج سازان همکاری داشته و نیاز ساکنین را در این زمینه  فراهم می نماید. هم چنین گروه تهران داربست زیر نظر اتحادیه تهران فعالیت میکند و تمام تلاشش در جهت راضی نگه داشتن همشهریان عزیز از لحاظ سرعت اجرا و قیمت تمام شده می باشد.

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز است. شهروندان منطقه مجیدیه جهت استفاده از خدمات نصب داربست در مجیدیه و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند.