نصب داربست در لویزان

نصب داربست در لویزان ( شیان )

شیان محله ای واقع در شمال شرقی شهر تهران می باشد که جزو منطقه ۴ شهرداری تهران به شمار میرود و در سمت شمال پارک جنگلی لویزان و سمت جنوب مجتمع مسکونی و نظامی آجا قرار دارد.

نام خیابان های این محله به ترتیب شیان و شیان ۱ تا ۷ می باشد. نزدیک ترین بزرگراه به این محله، بزرگراه در دست احداث دارآباد است.

یک حسینیه در منطقه شیان قرار دارد و هم چنین بیمارستان لویزان نیز در نزدیکی شیان می باشد. پارکی جنگلی شیان و هتل شیان نیز از اماکن گردشی این منطقه به شمار میروند. جالب است بدانید که هتل دهکده شیان در سال ۱۳۷۵ بود که توسط شهرداری منطقه ۴ تهران در سمت شمال شرقی پارک جنگلی لویزان بنا شد. هم چنین یکی از مجمتع های نظامی ایران در حوالی شیان قرار دارد.

مردم عزیز منطقه لویزان جهت نصب داربست در لویزان و هم چنین اجاره داربست در لویزان میتوانند از خدمات تیم تهران داربست استفاده نمایند چرا که مجموعه تهران داربست با رعایت تمامی اصول امنیتی در جهت خدمت رسانی به این منطقه با ساختمان سازان و برج سازان همکاری داشته و نیاز ساکنین را در این زمینه  فراهم می نماید. هم چنین گروه تهران داربست زیر نظر اتحادیه تهران فعالیت میکند و تمام تلاشش در جهت راضی نگه داشتن همشهریان عزیز از لحاظ سرعت اجرا و قیمت تمام شده می باشد.

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز است. شهروندان منطقه لویزان جهت استفاده از خدمات نصب داربست در لویزان و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند.