نصب داربست در شمیران نو

نصب داربست در شمیران نو

شمیران نو محله ای است واقع در منطقه 4 شهرداری تهران که از سمت شمال به جنگل لویزان، از سمت جنوب به خیابان شهید صبوری، از غرب به دیوار نیروی دریایی و از شرق به نارمک شمالی منتهی میگردد.

از آنجایی که این محله با پارک جنگلی لویزان مجاور است، آب و هوای بسیار مناسبی دارد. بوستان لویزان در ضلع شمالی شمیران نو همواره به عنوان یک تفرجگاه طبیعی، مورد استقبال افراد زیادی قرار دارد. هم چنین پارک الغدیر که در جنوب شمیران نو واقع است، عصرها محلی برای تجمعات دوستانه اهالی این منطقه است.

این محله بافت قدیمی دارد و تراکم ساختمان های آن بسیار زیاد و فشرده است. قسمت شرقی این محله مسکونی است و ساکنان آن از اهالی بومی هستند که از گذشته در این محل زندگی میکرده اند. از آنجایی که تراکم ساختمانی در این محله زیاد است، اهالی آن با مشکلات جدی ترافیک و معضل پارکینگ مواجه هستند.

مردم عزیز منطقه شمیران نو جهت نصب داربست در شمیران نو و هم چنین اجاره داربست در شمیران نو میتوانند از خدمات تیم تهران داربست استفاده نمایند چرا که مجموعه تهران داربست با رعایت تمامی اصول امنیتی در جهت خدمت رسانی به این منطقه با ساختمان سازان و برج سازان همکاری داشته و نیاز ساکنین را در این زمینه  فراهم می نماید. هم چنین گروه تهران داربست زیر نظر اتحادیه تهران فعالیت میکند و تمام تلاشش در جهت راضی نگه داشتن همشهریان عزیز از لحاظ سرعت اجرا و قیمت تمام شده می باشد.

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز است. شهروندان منطقه شمیران نو جهت استفاده از خدمات نصب داربست در شمیران نو و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند.