نصب داربست در ولیعصر

نصب داربست در ولیعصر

خیابان ولیعصر یکی از بلندترین خیابان های تهران است که از میدان راه آهن شروع میشود و به میدان تجریش وصل میشود. جالب است بدانید که خیابان ولیعصر به دستور رضاشاه ساخته شد تا دو کاخ مرمر و کاخ سعد آباد را به یکدیگر وصل کند. این خیابان تا سال ۱۳۲۰ اختصاصی بود و فقط خاصان، درباریان، وزیران، سفرا و نظامیانی که دستور شرفیابی داشتند از این خیابان میتوانستند تردد کنند و مردم از جاده قدیم شمیران به تجریش رفت و آمد میکردند.

این خیابان اسامی زیادی را به خود دیده است به گونه ای که تا از انقلاب، خیابان پهلوی نام داشت، پس از انقلاب به خیابان مصدق تغییر نام پیدا کرد و مجدداً پس از خرداد ۱۳۶۰ به خیابان ولیعصر تغییر نام داده شد.

در سال ۱۳۰۷ بود که بخش بالایی این خیابان سنگفرش شد و بعد از ورود آسفالت به خیابان سازی ها، در سال ۱۳۰۹ این خیابان برای اولین بار قیرریزی شد. در سال ۱۳۱۰ بود که قبل از ورود پادشاه عربستان به تهران، برای اولین بار خیابان های باب همایون، میدان توپخانه و لاله زار آسفالت شد و بعد از آن نیز در سال ۱۳۱۱ خیابان پهلوی (ولیعصر) آسفالت شد.

ساخت این خیابان و درختکاری اطراف آن و ایجاد نهری برای آبیاری درختان از سال ۱۳۰۰ آغاز گشت. به دلیل اینکه درخت چنار با آب و هوای تهران سازگار است، در دو سمت این خیابان را درختان چنار کاشتند. در زمان رضاشاه در این خیابان به فاصله هر دو متر، یک درخت چنار و بین هر دو درخت چنار یک بوته گل سرخ کاشته شد و در مجموع حدود ۱۸ هزار چنار را در این خیابان کاشتند. در سال 1319 یک سد بزرگ بین محمودیه و تجریش پی ریزی شد تا ذخیره آب برای درختان چنارها فراهم شود. اما شهریور سال ۱۳۲۰، این سد شکسته شد و این جاده به صورت عمومی درآمد.

خیابان ولیعصر در ۷ دی سال ۱۳۹۰ به ثبت ملی رسید و از جمله مکان های مهم امروزی واقع در این خیابان میتوان به مراکز خرید بزرگ، پارکهای عمومی، رستورانها، موزه ها و مراکز فرهنگی اشاره کرد.

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز منطقه ولیعصر میباشد. ساکنین ولیعصر جهت استفاده از خدمات نصب داربست در ولیعصر و سایر مناطق تهران و حومه کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل فرمایند تا در اسرع وقت مشاوران ما راهنمایی شان نمایند.