نصب داربست در فاطمی

نصب داربست در فاطمی

خیابان فاطمی یکی از خیابان های واقع در مرکز تهران است که از سمت شرق به خیابان ولیعصر و از سمت غرب به بزرگراه چمران محدود می گردد. این خیابان قبل از انقلاب، اسامی همچون خیابان سازمان آب، خیابان ایران نوین و خیابان آریامهر داشت تا اینکه بعد از انقلاب به یاد دکتر حسین فاطمی به این نام درآمد.

میدان فاطمی نیز در این خیابان قرار دارد. این میدان یکی از میادین اصلی شهر تهران است. در دوران گذشته این میدان به اسامی مختلفی همچون میدان پورسینا، میدان ایران نوین و میدان آریامهر معروف بوده است. امروزه نام این میدان فاطمی است اما به میدان جهاد نیز شناخته می شود.

وجود ساختمان وزارت کشور ایران، مراکز اداری، شرکت های مختلف، داروخانه شبانه روزی و مرکزیت قرار گرفتن این میدان سبب افزایش تردد و ترافیک در این منطقه شده است. هم چنین تالار بزرگ کشور که به عنوان یکی از مراکز بزرگ برگزاری همایش ها و کنسرت ها است نیز در نزدیکی این میدان قرار دارد.

مردم عزیز منطقه فاطمی جهت نصب داربست در فاطمی و هم چنین اجاره داربست در فاطمی می توانند از خدمات تیم تهران داربست استفاده کنند چرا که مجموعه تهران داربست با رعایت تمامی اصول امنیتی در جهت خدمت رسانی به این منطقه با ساختمان سازان و برج سازان همکاری داشته و نیاز ساکنین را در این زمینه  فراهم می نماید. هم چنین گروه تهران داربست زیر نظر اتحادیه تهران فعالیت میکند و تمام تلاشش در جهت راضی نگه داشتن همشهریان عزیز از لحاظ سرعت اجرا و قیمت تمام شده می باشد.

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز است. شهروندان منطقه فاطمی جهت استفاده از خدمات نصب داربست در فاطمی و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند.