نصب داربست در کشاورز

نصب داربست در کشاورز

بلوار کشاورز یکی از بلوارهای شرقی غربی تهران است که در منطقه ۶ شهرداری واقع میباشد. دلیل انتخاب این نام برای این خیابان، نزدیکی آن به ساختمان قبلی وزارت کشاورزی ایران است که این ساختمان امروزه تبدیل به ساختمان قوه قضاییه تهران شده است.

بلوار کشاورز که در گذشته نامش بلوار الیزابت دوم بود در واقع تفرجگاهی برای ساکنین تهران به شمار میرفت که در آن به گذران وقت میپرداختند. امروزه از طریق ایستگاه مترو میدان ولیعصر و ایستگاه مترو میدان انقلاب اسلامی میتوان به این بلوار دسترسی پیدا کرد.

در وسط بلوار کشاورز یک نهر وجود دارد که به آن رودخانه کرج میگفته اند، چرا که این نهر در گذشته رودخانه بود که از رودخانه کرج انشعاب پیدا میکرده است. در ایام قدیم از آب این نهر جهت امور کشاورزی و مصرف آب شرب بهره میبردند.

بلوار کشاورز در حدود ۲٫۲ کیلومتر طول دارد و از میدان ولی عصر آغاز شده و در خیابان دکتر قریب پایان مییابد. در امتداد این بلوار، خیابان های فلسطین، حجاب، وصال شیرازی، قدس، ۱۶ آذر، کارگر و جمالزاده ایجاد تقاطع نموده اند. این بلوار . یکی از دلایل شلوغی و ازدیاد تردد در این بلوار این است که با ضلع جنوبی پارک لاله در مجاورت میباشد و هم چنین در نزدیکی آن نیز دانشگاه تهران واقع شده است.

در ۲۸ شهریور سال ۹۴ بود که این بلوار در فهرست آثار ملی ثبت گردید تا دیگر شهرداری نتواند آن را تخریب کند.

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز است. شهروندان منطقه کشاورز جهت استفاده از خدمات نصب داربست در کشاورز و سایر مناطق تهران و حومه کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل فرمایند تا در اسرع وقت مشاوران ما راهنمایی شان نمایند.