نصب داربست در بهارستان

نصب داربست در بهارستان

بهارستان یکی از محله های بسیار قدیمی تهران است. هم چنین در این محله، میدان بهارستان قرار دارد که آن نیز جزو قدیمی ترین میادین به شمار میرود. این میدان تا اواخر دوره رضاشاه میدان نگارستان نام داشت چرا که کاخ نگارستان در نزدیکی آن واقع بود. کاخ نگارستان به دستور فتحعلی شاه قاجار ساخته شده بود تا در ایام تابستان در آن سکنا گزیند.

 محله بهارستان از سمت جنوب به سرچشمه، از سمت شمال به دروازه شمیران، از سمت غرب به خیابان جمهوری و از سمت شرق به خیابان مجاهدین اسلام و میدان شهدا منتهی میگردد.

میدان بهارستان یکی میادین مهم تهران است و دلیل اهمیت آن وجود ساختمان مجلس شورای ملی و شورای اسلامی در دور میدان است. هم چنین ساختمان وزارت فرهنگ و ارشاد نیز در سمت شمال غربی میدان قرار دارد. در این میدان رخدادهای تاریخی مهمی به وقوع پیوسته است. از جمله این رخدادها میتوان به احداث ساختمان مجلس قانونگذاری ایران در دوره مشروطه، ترور میرزا علی اصغرخان اتابک موقع خروج از مجلس، ترور حسنعلی منصور و به توپ بستن مجلس توسط قزاقان، راهپیمایی مردم برای حمایت دولت مصدق اشاره کرد که همگی در این میدان رخ داده است.

تیم تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست فلزی و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز منطقه بهارستان میباشد. ساکنین بهارستان جهت استفاده از خدمات نصب داربست در بهارستان و سایر مناطق تهران و حومه کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل فرمایند تا در اسرع وقت مشاوران ما راهنمایی شان نمایند.